zorbas Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Vet det er en del folk på hundesonen som bor i vestfold som driver med utstilling. Hadde det ikke vært gøy og fått til noen ringtreninger. Er jo også flere av oss som har stilt ut en del, og vet hva som skjer, så kan vi bytte på og være "dommer" Parken i Sandefjord er det veldig kjekt og trene, der har vi hatt ringtreninger før. Og det er litt forstyrelser ol.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Jeg vil gjerne være med på ringtrening. Har aldri stilt ut før, men har tenkt å begynne, å kjekt å få litt øvelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tskk Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Jeg ville også vært med, men jeg er helt grønn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MyPapillon Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 hvis dere skal ha treff med trening etter 9 juni,vil jeg og valpen gjerne være med,bor i Larvik,så Sfj. og Tbg. er ikke så langt unna...Sfj. hadde vært koselig da,og om valpen er for liten til å delta,kan vi jo bare sitte og se på/lære masse! Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 31. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Ja, det hadde jo da blitt en trening for folk som aldri har stilt ut, og folk som har holdt på med det lenge. Jo tidligere jo bedere. Du med valp kan trene en del på og lære henne og stå. Jeg tror faktisk vi kan bli en del folk og hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Går det noen busser fra Tønsberg til Sandefjord? Vil gjerne komme, men tror kanskje det blir i meste laget med 2 timer på buss for å ringtrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 31. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Ja går vel mye buss og tog til Sandefjord fra tønsberg. Er vel ca hvertime. Om det blir flere treninger også kan vi bytte på og ha det forskjellige steder. Om noen vet om fine litt storeplasser, da gjerne med gress. Men parken i Sandefjord er isåfall ett bra sted og starte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Går det noen busser fra Tønsberg til Sandefjord? Vil gjerne komme, men tror kanskje det blir i meste laget med 2 timer på buss for å ringtrene 01 bussen, som går fra horten til s.fj. eller så kan du ta buss til sem og sitte på med meg resten bor i andebu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tskk Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Jeg tar tog! Så håper ikke dere skal trene sååå langt unna togstasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Jeg tar tog! Så håper ikke dere skal trene sååå langt unna togstasjonen Det er ikke så langt unna Jeg kan møte deg på togstasjonen og gå ned med deg om du vil (og hvis jeg kan komme ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tskk Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Det er ikke så langt unna Jeg kan møte deg på togstasjonen og gå ned med deg om du vil (og hvis jeg kan komme ) Ja!! gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 01 bussen, som går fra horten til s.fj. eller så kan du ta buss til sem og sitte på med meg resten bor i andebu... Hørtes bra ut Har du plass til en ulvehund i bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Hørtes bra ut Har du plass til en ulvehund i bilen da? Har stasjonsvogn så det burde vel gå greit... med dalmis også så blir vel dachsen borte men alt årner seg så lenge hundene er venner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Det er ikke så langt unna Jeg kan møte deg på togstasjonen og gå ned med deg om du vil (og hvis jeg kan komme ) Må forklare for meg også hvor det er Camilla... for jeg finnes ikke kjent i Sandefjord... det vet du jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Hmm kanskje jeg også kommer, tar toget da, men vi får se... Sandefjord er et stykke unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 når er det snakk om dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Må forklare for meg også hvor det er Camilla... for jeg finnes ikke kjent i Sandefjord... det vet du jo... Det er kuli Møte på togstasjonen dere og da veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 2. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2006 mene... skal vi bli enige om en dag å gjøre dette eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 2. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2006 Ja vi for bli enige, denne helga kan ikke vi skal på utstilling begge dagene. Er det noen som kan en uke dag f.eks kl. 18.00 eller no?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MyPapillon Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2006 ang dette treffet. blir det etter 9 juni...henter da valp,og hadde vært gøy å hatt henne med på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Du kan jo komme og se på selv om du ikke har hund enda! Jeg har alltids en til utlån Ukedager liker vi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MyPapillon Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Ja,det kunne jeg egentlig gjort...men setter opp noen forslag av info for å finne en dag som passer de fleste: Valg/forslag av trenings/møtesteder: Sandefjord v/Park Hotel, Valg av uke/uker: Hvilke dager som passer: Tid/Kl.Slett: Håper dette var en grei måte å gjøre det på,kan sette inn litt hva som kan passe for min del,så fyller dere på der det måtte passe,og så ser vi når flesteparten kan...? Hilsen Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Valg/forslag av trenings/møtesteder: Sandefjord v/Park Hotel, Melsom VGS, tivoli tomta i tønsberg Valg av uke/uker: Hvilke dager som passer:Kan ikke mandager og helst ikke helger. Tid/Kl.Slett: alt etter 16.30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Valg/forslag av trenings/møtesteder: Sandefjord v/Park Hotel, Er fint i lystlunden i horten også Valg av uke/uker: Hvilke dager som passer: stort sett alle, jobber annenhver lørdag Tid/Kl.Slett: etter fem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Valg/forslag av trenings/møtesteder: Sandefjord v/Park Hotel, Valg av uke/uker: Hvilke dager som passer: ukedager er fint Tid/Kl.Slett: etter klokka 17 så passer alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar