Gå til innhold
Hundesonen.no

Jubileums utstillingen i lillehammer, myndeklubben+greyhound klubben

tm100021

Recommended Posts

Guest Peersen
Skrevet

Hei Lill .

Ja, sáááá moro det hadde värt og stilt der (som i gamle "Borre-dager" ) Men vi bor nok for langt unna !!

önsker deg og Borzoien din lykke til.

Jeg har faktisk ogsá bodd i Andebu, engang... 30 ár siden, nár jeg tenker etter :P:P

Hilsen Merethe, som háper dere fár godt vär !!

Skrevet

Haha.. Så morsomt... Andebu og greier da;) Ja, skjønner nesten at det er litt langt får deg.. hihi... Og det er forøvrig meg og whippeten som skal opp, borzoien får vente et år til.. hihi..

Forøvrig skal det være på.. ehh.. (sjekke) Parken i lillehammer hotel!

Skrevet

Lørdag og søndag førstkommende helg (3. og 4. juni).

Tro det eller ei - jeg har meldt på Gullet. 80 mil hver vei... Galematias!

Artig blir det uansett - ikke hver dag man ser så mange mynder samlet på ett sted.

Skrevet

Lørdag og søndag førstkommende helg (3. og 4. juni).

Tro det eller ei - jeg har meldt på Gullet. 80 mil hver vei... Galematias!

Artig blir det uansett - ikke hver dag man ser så mange mynder samlet på ett sted.

Det er jo verdt det siden det er jubileums utstilling;) hihi... Søstrene til Serchaj kommer også, gleder meg til å se dem.. Lykke til! Bare å komme bort å hilse på hvis du ser meg;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Vi var der! Stilte med Sloughi, Saluki og Whippet. Hadde det kjempetrivelig. Fint vær, masse kjentfolk, gode (men dyre!) vafler, og utmerket overnatting i 60 kvm leilighet på Birkebeineren Hotell - med 11 hunder... :-D

Skrevet

Vi var der! Stilte med Sloughi, Saluki og Whippet. Hadde det kjempetrivelig. Fint vær, masse kjentfolk, gode (men dyre!) vafler, og utmerket overnatting i 60 kvm leilighet på Birkebeineren Hotell - med 11 hunder... :-D

Hvordan gikk det da? :)

Skrevet

Hei

jeg kan jo fortelle hvordan det gikk med min lille Whippetgutt som stilte for første gang i juniorklasse

På lørdag 1JK 2JKK

På Søndag 1JK 3JKK

Jeg er fornøyd med hans debut,det var store klasser og hard konkuranse

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...