Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny layout!


Hilde90

Recommended Posts

Har ikke sett i IE hos meg, men i FF ser den slik ut her hvertfall;

Sikkert litt feil hos meg, men denne er kanskje litt vel enkel?

Jeg irriterer meg også over at man må trykke seg inn på siden din - er det virkelig nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk problemer med å se siden i skjemoppløsning 1024x768. Siden er for lang, men det er ingen scroll. 1024x768 er foreløpig den mest brukte skjermoppløsningen.

Reagerte også på at innholdet på sidene er plassert utenfor bodytaggen. Det bør du absolutt gjøre noe med! Får du ordnet dette vil sikkert flere ting fungere også :P

Det er selvfølgelig mer som bør være med med, men den grunnleggende strukturen på et HTML-dokument skal se slik ut:

<html>

<head>

<title>Sidens Tittel</title>

</head>

<body>

Her kommer sideinnholdet.

</body>

</html>

Siden blir sikkert fin når du får litt mer orden på det tekniske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får samme bilde som Tuppetroll i FF, men i Explorer så ser det ut som det skal (om det da er slik:)

tikolay3th.th.jpg

Sorry bildekvaliteten, hadde bare paint her... men men det funker a :P

Fin side egentlig :P

Grønnfargen var kanskje litt vel skjærende? Men det virket jo forsovidt ikke som du var så fornøyd selv...

Meget stor forskjell på firefox og explorer da...

De tidligere layoutene dine kunne kanskje fungert som tumbnails slik at man kan se de som store bilder, men det er muligens litt sent å gjøre noe med nå :P

Midtsentrering av siden er ikke så dumt da, og kanskje en annen farge bak hovedfargen på siden, for hvitt ble kanskje litt kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med ny layout da :lol: Så må jeg prike litt:

Grønnfargen ble litt for grønn, midtstill den layen din blir mye mer oversiktelig med en gang :lol: Ellers så var den veldig enkel og grei med det er alltid gøy å gå på siden din å lese å se bilder :icon_redface::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...