icebluelagoon Skrevet 1. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Teepee kan være en variasjon av Tipi, men uttales helt likt Ja, var det mamma fant på først, men jeg forkortet det ned til Tipi. Betyr det no' spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Ja, var det mamma fant på først, men jeg forkortet det ned til Tipi. Betyr det no' spesielt? Det er jo et slikt indianer telt! Men liker enda bedre Beavis og Buttheads versjon av det TP... "i need some TP for my bumhole" (i den sammen hengen er TP toalett papir ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 1. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Det er jo et slikt indianer telt! Men liker enda bedre Beavis og Buttheads versjon av det TP... "i need some TP for my bumhole" (i den sammen hengen er TP toalett papir ) Hehe! Vet det, men trodde det kanskje betydde noe annet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Blueberry azulado- står for Blålig. blue moon zafiro-safir (det er vel en sten som kan være blå) Kan se om jeg finner fler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 1. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Helst ikke mer en to-stavelses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2006 Khan Kaiser kainer kaino kair kier kiwan klain Tander Tarik Tear Talon Takal Tave Tayler Tazo Navn med betydning: Blouw - blå på hollansk bleu - blå på fransk Biru - blå på indonesisk Aio - blå på japansk Azul - blå på portugisisk og spansk Tadi - "wind" på omaha indian (indisk??) Tajo - "dag" på spansk Tasiq - "forsterkning" på hindisk Tavon - "natur" på afrikansk - amrikansk Taye - "Har blitt sett" på afrikansk Thanh - "ferdig" på vietnamenisk Tanhos - "edel, fornem" på gresk Kazi - "arbeide" på afrikansk Kedar - "mektig,sterk" på hindisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2006 Noen som har en side med latinsk??? Må si jeg likte et forslag: Kaimana -vet ikke hvorfor, men syns det var så fint Latin ordliste/oversetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 3. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2006 Hva synes dere om Obi?? Uttales på den norske måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2006 Jeg synes det er fint. Får litt Star Wars følelse av det da(Obi-Wan Kenobi). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikan Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2006 Vent å se til han kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 4. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2006 Vent å se til han kommer Oppdretter etterspurte navn for å få han til å kunne navnet sitt til jeg får han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2006 Jeg synes det er fint. Får litt Star Wars følelse av det da(Obi-Wan Kenobi). Er det det kommer av også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 4. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2006 Er det det kommer av også Jepp! Caroline som kom med navnet! Men jeg er usikker på om Norunn likte det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2006 Hei! Jeg trenger å finne et navn til min kommende valp, men det er så vanskelig å endelig bestemme seg! Har vært innom innmari mye forskjellig, de mest porpulære(blandt de jeg spurte) var: Kiwi Tano Tipi Catch Thai Jedi Tavon Takai Flere forslag? Liker K og T navn, og navn med mening er supert. Klarer noen å finne forskjellige navn for fargen blå?(på andre språk osv...) Hvis dere liker noen av forslagene jeg satte opp så sett en stjenre bak. Blir veldig glad for svar! Cyan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar