Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevesker/Reisevesker


Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet om noen bra reisevesker for hund? Helst ikke alt for stive i prisen... Har en fra zoosupply nå, det er en sånn billigutgave. Den er grei nok, men synes den er litt merkelig. Det er sånn mykt tak som hele tiden detter sammen, og da blir det jo mindre plass til henne inni der. Synes de har mange fine på petshopgirls, men de er så dyre :)

  • 2 weeks later...
Skrevet

De har vel ikke hundevesker der, har de det? Trodde de bare hadde vesker med hunder på..? hehe :) Har sååå lyst på en sånn papillon glitter veske da, så skjønne!

Skrevet

Samme problem som deg lilleariel.. Jeg blir nødt til å fly endel (pappa bor i trondheim) med min kommende lille hund, og tenkte da selvsagt å kjøpe flygodkjent veske til den.. Men så himla dyre på petshopgirls! Så forslag mottas med takk:)

Skrevet

i rusen over ventende 1.valp så smalt jeg tilog betalte nesten 1600 kr for flygodkjent bag på pet shop girls.. huff.. var tungt å betale regninger den mnd ja:) hehe.. skal ikke være greit! men er veldig glad for at jeg invisterte i den nå da.. skal hente to valper i stavanger med den og bruker den til bur i bilen til speedy:) og seng når vi er på besøk hos folk!!! Beste kjøpet jeg har gjort:)

Skrevet

hva med nille da :oops:

de hadde jo reise bagger til hunder har en her da en den skal jeg ha selv da og jeg betalte 180 kr tror jeg

Skrevet
Samme problem som deg lilleariel.. Jeg blir nødt til å fly endel (pappa bor i trondheim) med min kommende lille hund, og tenkte da selvsagt å kjøpe flygodkjent veske til den.. Men så himla dyre på petshopgirls! Så forslag mottas med takk:)

hehe :D samme her, bare at pappa bor i oslo, og jeg flyr fra trondheim :P

Skrevet
i rusen over ventende 1.valp så smalt jeg tilog betalte nesten 1600 kr for flygodkjent bag på pet shop girls.. huff.. var tungt å betale regninger den mnd ja:) hehe.. skal ikke være greit! men er veldig glad for at jeg invisterte i den nå da.. skal hente to valper i stavanger med den og bruker den til bur i bilen til speedy:) og seng når vi er på besøk hos folk!!! Beste kjøpet jeg har gjort:)

Jeg er litt usikker på om de baggene blir for små når LiLi blir voksen... Men de er jo veldig stilige da :D Hvordan er det egentlig med lufting på dem? De ser kanskje litt tette ut...

Skrevet

Tenkte også på det om de kanskje ble for små.. Så greit, da kan vi kanskje møtes i Oslo eller trondheim eller etellerannet (ta fly sammen en gang du skal ned og jeg opp, eller omvendt?) sammen med papillonene våre? hehe, så søtt:p Hadde vært gøy iallefall.. Møttes i oslo en dag (skal du nedover i sommer?).. Vel, hvis du har lyst. Jeg kjenner iallefall ikke mange med miniatyrhunder, så jeg hadde syntes det hadde vært veldig bra!

Skrevet
Tenkte også på det om de kanskje ble for små.. Så greit, da kan vi kanskje møtes i Oslo eller trondheim eller etellerannet (ta fly sammen en gang du skal ned og jeg opp, eller omvendt?) sammen med papillonene våre? hehe, så søtt:p Hadde vært gøy iallefall.. Møttes i oslo en dag (skal du nedover i sommer?).. Vel, hvis du har lyst. Jeg kjenner iallefall ikke mange med miniatyrhunder, så jeg hadde syntes det hadde vært veldig bra!

Hvor bor du da? Weeee, hadde jo vært kjempegøy! :D Jeg kjenner heller ikke mange med miniatyrhunder, dessverre! Skal dit i sommer ja! Skal på begge utstillingene i Vormsund, både 17 og 18 juni, og 16 og 17 juli. I juni kommer jeg ikke til å være i oslo, da bare kjører vi ned. Men i juli, rundt den utstillingen, da skal jeg være hos pappa.

Skrevet

Bor i Asker, like ved Oslo.. jeg får jo valpen på 14-19 juli utstillingen, men skal være i Asker hele Juli, så lett å møtes:) Ellers så bor pappa på Ranheim på veien fra Trondheim til Værnes.. Liksom:p Du er 17, ikke sant?

Skrevet

Regner forresten med at jeg kommer på dne første også.. Kanskje sammen med Gordon setteren Frøya:) Hun har iallefall godt av å se hunder som kan oppføre seg pent, hehe..

Skrevet

Oki :P jepp, jeg er 17 ja! Får ta deg n tur med setteren da vet du :D Hadde vært gøy å møte den nye valpen og da, men spørs vel hvor lenge etter det jeg blir der...

Guest Vicky
Skrevet

dere er heldige som kan ha hunden i veska. Min er for stor.... :D

Skrevet
dere er heldige som kan ha hunden i veska. Min er for stor.... :P

Får kjøpe deg en stor veske da vet du :P:D

Guest Vicky
Skrevet

haha... men hun er så tung.... hun veier cirka 17 kilo, så jeg har lite lyst til å bære henne. Gjorde det når hun var liten da... Hadde henne med i bag når jeg var på skoletur.. hun orket ikke bestandig å gå hele veien :D

Skrevet
http://www.orionhundesenter.com/Hundeutstyr.htm

"Portable Pet Home er kompakte og har lav vekt. Kan brukes både inne og ute. Laget av vannavvisende solid polyester

med solid PVC bunn og har gjennomsiktig dør av netting og justerbar ventilasjon i alle fire sider. Veldig enkel å sette opp.

Inkludert: Bæreveske, barduner/plugger for utendørsbruk"

Jeg tror det er en bæreveske for å ha portable pet home'n i :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...