Gå til innhold
Hundesonen.no

Bestått apellmerkeprøve!

mokken

Recommended Posts

Helt utrolig! Min lille Birkeboms har klart apellmerkeprøven , kan tro mor er stolt :P

Poengsummen var ikke så veldig mye å skryte av men men. Det ble 131,5 p på oss (min 90 for å betså).

Trodde hele greien holdt på å ryke i "alenedekken", noen småunger m litt mye lyd i like ved, så han reiste seg halvveis og sto på stedet i i 1 min til tiden var ute! Phuu overlevde med 5 p!!

Husker ikke helt sikkert poengene, men mener det var 10 på tannsjekk, 7,5 på lineføring og friv fot, 10 på innkalling, 8,5 stå u marsj og 9,5 på dekk fra holdt.

Kanskje det blir ordentlig hund av gutten min allikevel gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer :P morro å lese :P

Takk takk :P

Fikk dessv litt dårlig uttelling på fri v fot og lineføring. Dommeren "glemte" å komme, så en venninne måtte trå til som kriseløsning og Birk var veldig opptatt av "Tante Dorte".

Men men det ihvertfall lys i enden av tunellen ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, mokken er søren meg tilbakeholden med info også da! Birkegutten var den ENESTE som besto prøven av de som gikk opp til den. Vi andre, som tok eh... "bestått" grunnkurs, vi kunne bare sitte og sikle på Birk vi dah... hihi..

Flinke Birken! Og flinke Mokken da, ikke minst!

Og gud, som den hunden ehhhh sto i ro... knis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, mokken er søren meg tilbakeholden med info også da! Birkegutten var den ENESTE som besto prøven av de som gikk opp til den. Vi andre, som tok eh... "bestått" grunnkurs, vi kunne bare sitte og sikle på Birk vi dah... hihi..

Flinke Birken! Og flinke Mokken da, ikke minst!

Og gud, som den hunden ehhhh sto i ro... knis!

Tenkte nå at det fikk være måte på til selvskryt, jeg er jo så beskjeden vet du :D

Ja ståmomentet var tydligvis godt inntrent, heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å høre, gratulerer :D Tenkt å starte i klasse 1?

Takk alle sammen!

Har tenkt å starte med tider og stunder, må ha litt mer konkurransetrening først, Birk blir ganske forvirret når han ikke får noe spiselig belønning!

Kommer til å gå litt uoffisielle (nybegynnerklasse) for å se hvordan det går, også tar vi det derfra.

Skal være observatør på lp kurs i juni med Per Egil Gylland som instruktør, satser på vi får plukket opp endel triks der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...