_aussie_ Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2006 Tok en del bilder i dag, her er noen av dem: Oppgitt blomsterpike Se her jaa=) Blomster Jenna Luna og meg=P Jenna gjesper The big boss Lukte på blomsten Tunnelen er populær Jenta mi<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2006 Veldig morsomme bilder av veldig søte vofser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2006 Kjempefine begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2006 De er så nydelig Må snart besøke hverandre igjen altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2006 Helt herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2006 Nydelige da Kjempe fine bilder og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2006 Kjempefine bilder! Skikkelig sommerfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2006 Kjempe fine bilder av søte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2006 Lise Såååå flink Luna var i dag Du må starte å konkurrere i ag snart altså.. Luna er jo helt råååå Har tatt bilder da hun gikk.. men tok det med ei vennine sitt kamera så da får du de i morgen elller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 27. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2006 Lise Såååå flink Luna var i dag Du må starte å konkurrere i ag snart altså.. Luna er jo helt råååå Har tatt bilder da hun gikk.. men tok det med ei vennine sitt kamera så da får du de i morgen elller no Tusen takk, morro å høre Jaa, vi må få starta snart! Gleder meg veldig, men må bare få feltene til å sitte 100% og føle meg trygg selv å Målet er å starte 21 Juni, da skal vi også prøve oss på bronsemerke i agility. Så nå trener vi hver søndag og onsdag framover, og litt hjemme. Åååh, nå gleder jeg meg til å se dem! Her er litt flere bilder: I skogen en dag Titter opp Så var vi på Oslo hundeshow i dag, der var det en gutt på 10 år som fikk gå barn og hund (agility) med Luna, han tok det ganske på sparket, så han fikk bare trent litt før start. Men jaggu klarte de å få best tid=) Dem vant en søt liten termos som det stod Oslo hundeshow på og en refleks. De ble gode venner på kort tid I slalomen Ut av tunnelen, full kontakt! =D Åsså to bilder som er lånt: Slalom Hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2006 Herlige og Nydelige Jenna og Luna! Gratulerer med god innsats i Agilityen barn og hund! Kanskje på tide å starte i konkuranser snart Lise? Luna er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 27. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2006 Herlige og Nydelige Jenna og Luna! Gratulerer med god innsats i Agilityen barn og hund! Kanskje på tide å starte i konkuranser snart Lise? Luna er kjempeflink! Takk takk Luna hadde en dyktig liten fører da Jaa, vi må vel starte snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Så fine bilder av de to Så morro med bestetid da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 20. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Trente Luna litt i dag å filmet, her er den: (trykk på bildet) =P oj, lyden ble litt rar, menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Så flink Luna er Sett i gang å konkurrer hehe.. hvor har du kjøpt de pinnene? jeg vil å trene med Simba!1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brokkolih Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Så Søte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Hun var veldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Luna er råflink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Kjempe fine bilder Nydelige hunder Du bør bare sette i gang å konkurrere med Luna, dere er jo kjempe flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Dere er jo dritflinke Lurer på om dere klarer bronsemerket *ironi* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 20. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Så flink Luna er Sett i gang å konkurrer hehe.. hvor har du kjøpt de pinnene? jeg vil å trene med Simba!1 De er kjøpt på felleskjøpet, det er gjerde greier egentlig. Men funker fint Jaa, vi skal prøve å ta bronsemerke i morra da og kanskje starte hopp og ag (uofissielt) for treningens skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2006 Så morro! Lykke til (veldig flotte og flinke hunder!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 21. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2006 Da har vi vært der, bronsemerket klarte vi fikk best av 7 stykker Men på agilityen gjorde jeg feil, fikk sendt Luna på feil hinder så det ble disk, på hoppen ble det også disk. Luna stressa masse og bjeffa konstant, gikk ikke så bra med andre ord Så vi skal prøve å trene bort stresse litt. Luna Gjengen er samla før bronsemerket Jeg tar imot premien og merket Posere, Luna er veldig innterisert i godbitene vi fikk De som klarte merket *kommer kanskje film etterhvert å* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Gratulerer Lise og Luna! Dere er en flott ekvipasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 23. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2006 Gratulerer Vil gjerne se film også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar