Gå til innhold
Hundesonen.no

Pitofina&Twiggy's hjemmeside


Jeampi

Recommended Posts

Jeg syns nå hjemmesiden din var veldig flott jeg da :D

*Kanskje kunne du hatt en tilbakeknapp på sidene dine, meny syns jeg å huske ble vanskelig (eller tungvindt) så det er jo et alternativ, ellers så går det jo å bruke backspace også.

* Inne på meritter kunne du jo også skrevet de tilbakemelidingene du fikk?

Bildene dine er kjempeflotte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips basse! Ja meny på alle sidene vil bli veldig tungvindt og ikke særlig pent. Men jeg kan ta en "tilbake" knapp på sidene.

Men hva mener du med tilbakemeldinger på meritter? Hva andre sa når vi fikk f.eks bronsemerket?

det jeg også lurte på var om det er for mange sider? Nå har jeg lagt inn "meritter" ,"planer" og "gratulasjoner" for jeg syns det er litt greit å ha. Men blir det for mange? Idéen om meritter var at folk som f.eks ikke gidder å bla igjennom hele siden for å finne ut "hvor i landet" vi ligger kan gå inn der og få en slags oppsumering av det vi driver med og hva vi har oppnådd. F.eks "lurer på hvor langt de har nådd i agility" så kan hun/han gå inn og se at vi har nådd bronsemerket, men ikke lengre.... rotete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips basse! Ja meny på alle sidene vil bli veldig tungvindt og ikke særlig pent. Men jeg kan ta en "tilbake" knapp på sidene.

Men hva mener du med tilbakemeldinger på meritter? Hva andre sa når vi fikk f.eks bronsemerket?

det jeg også lurte på var om det er for mange sider? Nå har jeg lagt inn "meritter" ,"planer" og "gratulasjoner" for jeg syns det er litt greit å ha. Men blir det for mange? Idéen om meritter var at folk som f.eks ikke gidder å bla igjennom hele siden for å finne ut "hvor i landet" vi ligger kan gå inn der og få en slags oppsumering av det vi driver med og hva vi har oppnådd. F.eks "lurer på hvor langt de har nådd i agility" så kan hun/han gå inn og se at vi har nådd bronsemerket, men ikke lengre.... rotete?

Versågod :P

Ja, altså... Når du stiller ut så får man jo en tilbakemelding fra dommeren, han sier hva han mener om hunden å så skriver en det ned... Kritikker kalles det vel!

Tenkte at det er jo en del som er interresert i hva slags kritikker du får, men på en annen side så er det jo også enkelt å se hvor langt dere har kommet når du gjør det på den måten.. Så det får du nesten se på selv ...

Nå oppdaget jeg at du hadde kritikken inne på utstilling, så ikke tenk noe på det jeg sa du :P (kikka gjennom alle andre sider enn den sist :rolleyes:)

Hmm, menyen din er kanskje litt lang?

Det "ideelle" er vel at man kan se hele menyen uten å måtte scrolle nedover

(nå er ikke jeg beste eksempelet på det, i FF blir det nesten bra, men i explorer så kommer det bortover og nedoverscroller der de ikke skal være :rolleyes:)

Du kan jo se om du får forkortet den på en måte, slik at du putter flere sider under en eller ett eller annet, men det er jo ikke superkrise heller...

Lykke til videre med hjemmesiden din og Pito!

Forresten... Siden din har tittel norsk.. (Helt oppe på toppen, hvor det her inne på hundesonen står hundesonen, så står det norsk på din side) vet ikke hvor du får ordnet det om du lager den direkte i home... Men i feks. frontpage og andre hjemmesideprogram så ligger det på html koden i indexen.. Der bytter du titlen til f.eks Pito og Jeanettes hjemmeside..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan virke litt krasst, men du ba om kritikk så da får du det. Likevel er siden din bedre enn mange andres, men dette er det jeg mener da..

Jeg synes siden sin er litt kjedelig - vet ikke om du bruker homes hjemmesidegenerator eller noe annet, men meny på venstre side, nøytral bakgrunnsfarge osv. Siden din skiller deg ikke så mye ut fra mengden..

Jeg tror du hadde tjent på å enten lære iframe, så du kan ha menyen på alle sidene (jeg er også en av dem som blir litt lei av tilbake knapper) eller bruke tabeller for å lage sidene sånn at menyen kunne være der uten at det ble rot. Du har mange fine bilder, og de kan du gjerne spre enda mer rundt på siden, så det blir litt mer liv. Jeg synes også at teksten hadde blitt penere hvis teksten din var sidestilt isteden for midtstilt.

Misforstå meg rett - siden din er helt grei, men med litt jobb så kan du få en side som blir veldig fin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basse: Grunnen til at siden har tittel norsk er at jeg hadde en gang planer om å lage både en engelsk og en norsk side. Men kom aldri så langt. Og jeg har jo http://home.no/pompitofina/ som den aller første siden for å liksom "presentere" oss før en kommer inn på selve siden.

Hehe ja kritikkene ligger på "utstilling" siden :icon_redface::lol:

Tuppetroll: Er den kjedelig? hmm det var ikke bra! Men jeg hva mener du med å spre bildene mine? jeg har jo bilder på alle sidene, og jeg liker å ha bildene i det "temaet" som du hører hjemme (f.eks agility bilder på agility siden osv)

Jeg syns at det virker så utrolig kjedelig å lære å bruke frame (selv om hjemmesidene er utrolig flotte) så jeg har rett og slett ikke tålmodighet til det *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuppetroll: Er den kjedelig? hmm det var ikke bra! Men jeg hva mener du med å spre bildene mine? jeg har jo bilder på alle sidene, og jeg liker å ha bildene i det "temaet" som du hører hjemme (f.eks agility bilder på agility siden osv)

Jeg syns at det virker så utrolig kjedelig å lære å bruke frame (selv om hjemmesidene er utrolig flotte) så jeg har rett og slett ikke tålmodighet til det *rødme*

Jeg synes det da :icon_redface: Men jeg er sææær :lol: Bruk generelt enda mer bilder overalt - det gjør siden mer livat :lol:

Frames tar ikke lang tid å lære, men skjønner forsåvidt det med tålmodigheten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden din er enkel og fin. Uten "bråkete" elementer som tar oppmerksomheten vekk fra innholdet. Mye flotte bilder :icon_redface:

Småpirk fra meg:

- Savner menyen på alle sidene. (Frames er fort gjort å lære forresten...).

- Litt for mye sidestilt tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basse: Grunnen til at siden har tittel norsk er at jeg hadde en gang planer om å lage både en engelsk og en norsk side. Men kom aldri så langt. Og jeg har jo http://home.no/pompitofina/ som den aller første siden for å liksom "presentere" oss før en kommer inn på selve siden.

Hehe ja kritikkene ligger på "utstilling" siden :icon_redface::lol:

Da skjønner jeg det :lol:

Ja, jeg synes forsidebildet ditt er veldig fint!

Det er ikke så dumt å lære seg frames, du kan jo kanskje titte litt på det om noen hoster opp noen gode linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...