Gå til innhold
Hundesonen.no

Varm snute?


Recommended Posts

hvet at det betyr at hunden kan ha feber... men har en hann hund her, som er litt(ikke så veldi) varm på snuten. eller er han frisk og fin, leker med de andre...

Det KAN bety feber, men trenger ikke å gjøre det. Hvis hunden er i fin form ellers er ikke dette noe å bry seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN bety feber, men trenger ikke å gjøre det. Hvis hunden er i fin form ellers er ikke dette noe å bry seg om.

Men om bikja har feber så betyr det vel ikke at den MÅ ha varm snute? For når rex hadde 42 i feber så kan jeg ikke huske den var så varm...

Men har ofte varm snute ellers når han er i fin form. Det samme husker jeg at den bikja vi hadde før hadde også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, dette lurte jeg også litt på. Dette fordi jeg ikke løper rundt med "hunde termometer" klar til å stikke den i rompen på Sofus for å sjekke liksom... Men er det ikke noe med at snuten må være tørr samtidig, eller skulle den være varm og våt. Pokker også, mange "rykter" å forholde seg til, hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har hørt er at når snuten er tørr så er det ikke noe intreresangt å lukte på og når den er våt så er det noe som luket godt.

Å dette ser ut som det stemmer emd mine hunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...