ElinT Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 Har også hørt flere jegere som skyter hunden i fjellet, den dagen hunder er for gammel, ikke kan brukes mer etc. En hund som blir skutt av noen som vet hva de gjør lider ikke... En gammel evt syk jakt hund som er redd for veterinær kontoret har det etter min mening bedre med å bli skutt i skogen mens den tar stand og gjør noe den elsker, enn å bli slept ned til veterinæren og stresset opp... Men å skyte en hund fordi man er lei av den... Da er man på viddene...
Tine Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 Jeg fatter ikke åssen folk kan greie å skyte sin egen hund eller andre sin hallo eiger dem ikke skam?! Blir litt drøyt og skyte en hund da som er frisk og oppegående og har sine beste dager sammen med sin familie :angry:
Synne N Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 En hund som blir skutt av noen som vet hva de gjør lider ikke... En gammel evt syk jakt hund som er redd for veterinær kontoret har det etter min mening bedre med å bli skutt i skogen mens den tar stand og gjør noe den elsker, enn å bli slept ned til veterinæren og stresset opp... Men å skyte en hund fordi man er lei av den... Da er man på viddene... Hva om du bommer første gangen? Man vet aldri..
Guest Christine Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 En hund som blir skutt av noen som vet hva de gjør lider ikke... En gammel evt syk jakt hund som er redd for veterinær kontoret har det etter min mening bedre med å bli skutt i skogen mens den tar stand og gjør noe den elsker, enn å bli slept ned til veterinæren og stresset opp... Men å skyte en hund fordi man er lei av den... Da er man på viddene... Ja, enig der.. Jeg hørte om en mann som gjorde det på fjellet jeg. Fordi hunden ikke likte veterinær kontroret...
Rambo Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 :angry: Jeg synes slikt er helt ufattelig Helt enig, det er helt grusomt! Forøvrig, så er jeg enig med Elin & Ebbe jeg..
Emilie Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Skrevet 25. Mai 2006 Nå er det lagt ut en ny annonse på "Rover": http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...37&pos=6&tot=35
icebluelagoon Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Skrevet 25. Mai 2006 Sett samme taktikk bli brukt på katter og kattunger en del ganger! * Kattunger gis bort snarest ellers druknes de* Og lignende!
Vala Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Skrevet 26. Mai 2006 Nå er det lagt ut en ny annonse på "Rover": http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...37&pos=6&tot=35 Dette er jo supert! Ja, jeg tenkte hele veien at uansett var det nok eiers utrolig teite salgstriks, men det er allright å se at de faktisk har fått noe inn i hampen pepper av folk!!
Jeampi Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Skrevet 26. Mai 2006 Det må ha vært mora som har skrevet den andre annonsen da...For hu andre som skrev den kan ikke ha vært helt god..sorry meg altså...
Susa Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Skrevet 26. Mai 2006 arg. klikker av sånne ting. å si at du skyter bikkja de hvis ingen tar den.. hadde ikke hatt hjerte til å si det engang.. Syntes det er userriøst. Når du har skaffet deg en hund, kan du også gi den bort på en ordentlig måte, hvis du først ikke skal ha den lenger. En må jo ta ansvar for det man skaffer seg arg..
Kjerstii Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Skrevet 31. Mai 2006 Så fint at eierne tok til vette og skrev en ny annonse! Men bare tanken på å skyte sin egen hund er forferdelig!
Henriette Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Skrevet 31. Mai 2006 huff... hadde jeg ikke hatt 3 hunder her fra før skulle jeg tatt han... ser de bor veldig nert meg også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar