Wanderlust Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Ja nå har jeg ikke blitt helt ferdig, men alle sidene som linker fra forsiden + forsiden er gjort om. Så se litt på layouten, og si hva dere mener. Min hjemmeside EDIT: Nå skal den være så og si ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Veldig uten om det vanlige men alikevel veldig stillig var den Banneren oppe alså selve utklippinga var ikke så veldig bra kan se at du har klippa rundt og du kunne brukt ett viske lær eller noe annet og fjerna det! Og brukt stroke eller noe sånnt, om du har ett program som gjør dette? Men ellers veldig spennende layout da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Veldig uten om det vanlige men alikevel veldig stillig var den Banneren oppe alså selve utklippinga var ikke så veldig bra kan se at du har klippa rundt og du kunne brukt ett viske lær eller noe annet og fjerna det! Og brukt stroke eller noe sånnt, om du har ett program som gjør dette? Men ellers veldig spennende layout da Om jeg forstår deg riktig så skal jeg fikse det Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Kan fikse det for deg om du ikke får det til selv Blir mye bedre med en gang da, om du får fiksa på det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Forsiden på sida di er veldig stilig. Og for en piczo side synes jeg de er veldig bra. Reklama vil alltid være irriterende da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Kan fikse det for deg om du ikke får det til selv Blir mye bedre med en gang da, om du får fiksa på det ! kan du se nå? var det riktig, ellers kan du ta på deg oppdraget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Nå ser jeg ikke banneret jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Nå ser jeg ikke banneret jo hm, rart. Jeg ser det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Den var veldig anderledes for en piczo side å være, kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 hm, rart. Jeg ser det jeg Ser bare en rød strek jeg da da aner jeg ikke hva som er galt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Ser bare en rød strek jeg da da aner jeg ikke hva som er galt her Hm, andre får si ifra om de ikke ser banneret da. Men gå inn HER og se på det nederste banneret. det som er litt lengre opp er det gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Ser banneret nå, men gjorde ikke det første gangen jeg var inne på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Oi.. kjempe bra monica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Ser banneret nå men syns det ble det samme jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Ser banneret nå men syns det ble det samme jeg da Hm, da kan du godt få jobben om du vil Og tusen takk for ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Jepp send den over du, så skal jeg se på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Jepp send den over du, så skal jeg se på det Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvil Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2006 ...synes den muren var ganske forstyrrene jeg... Blir "bråkete" og vanseklig å lese, selv om du har litt hvitt bak teksten :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2006 Fin layout :angry: Fant ikke så mye å pirke på, bortsett fra at jeg kanskje ikke likte rødførgen på skrifta som linket tilbake til forsiden og tilbake da Kanskje litt enig med Yngvil... Fine bilder av Rex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 23. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2006 Fin layout :angry: Fant ikke så mye å pirke på, bortsett fra at jeg kanskje ikke likte rødførgen på skrifta som linket tilbake til forsiden og tilbake da Kanskje litt enig med Yngvil... Fine bilder av Rex. Skal se om jeg får fiksa det da. Men det at det er forsyrrende får dere bare leve med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvil Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Skal se om jeg får fiksa det da. Men det at det er forsyrrende får dere bare leve med En liten kommentar til som kanskje kan være greit å tenke på når man har en webside og ønsker at folk skal stikke innom: Det er vi som skal lese det Hvis du surfer rundt og leser en del på blogger og slikt, så merker du fort hvilke sider som du velger å lese mer på, og det er gjerne de som ligger litt på den roligere siden når det gjelder farger og tema. Øynene blir slitne av mye "informasjon", derfor virker ofte de litt mer "ensfargede" sidene mer behagelige å lese. Trenger jo ikke å bli kjedelige av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar