Gå til innhold
Hundesonen.no

Vinneren av Grand Prix


Lazita

Recommended Posts

*Hard rock HalleluJAH!*

WOHO! Let's rock!

Synes de var de aller beste(men stemme, nei det gjorde jeg ikke :P). Kostymene deres har jeg ingen formening om før de vant, da jeg hørt det meste på radioen på vei hjem fra Strømmen :P

På den derre oppstart greia hvor alle landene blir stilt for et nordisk panel(her i norden), så var det jo Lordi som hadde den beste musikkvideon, da :wub:

Sitter og ser på reprisa nå :P

Digger sånn musikk!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den sangen til Finland er rå bra jeg banana ikke løye dem kom så langt nei :P

Bare signerer den jeg.

Det var jo på tide med lit annen musikk en all den fløtepus musikken da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG VANT FINLAND<3<3 Carola var utrolig kjedelig, hålt på og sovne... Norge sin sang husker jeg ingenting om, bare en kvinne i hvit kjole. Det er mange her i Finland som synes at Lordi er bare en stor vits og så er det sånne som liker musikken men ikke kostymene, og så er det sånne som digger Lordi av hele sitt hjerte. Og så har vi dem som syns hater Lordi, men hovedsaken er at FINLAND VANT! Velkommen hit om et år ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var teit at en metal sang skulle vinne MGP, greit nok at man skal kle seg i stilige og spesielle kostymer som er noe av det som gir det særpreg. Men jeg føler grand prix skal være glade, morsomme sanger med heftige melodier som alle går rundt å har dilla på.

Jeg er helt enig... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var teit at en metal sang skulle vinne MGP, greit nok at man skal kle seg i stilige og spesielle kostymer som er noe av det som gir det særpreg. Men jeg føler grand prix skal være glade, morsomme sanger med heftige melodier som alle går rundt å har dilla på.

Har VELDIG dilla på denne sangen, jeg da :icon_redface:

Go Lordi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble faktisk litt småirritert når Finland vant jeg! :angry:

syns de var utrolig latterlige! det jeg syns er det dummeste er at når man ser på kostymene så skulle man tro at de var skikkelig tøffe, hard rock karer! men det er de jo ikke i det hele tatt! ble skikkelig flau når de ble filmet bak scenen og han ene satt med en plakat der det sto "we <3 you"!! skikkelig tøffe karer det jah... wannabes i mine øyne!

syns det var mange fine grand prix sanger jeg! dette er tross alt ikke idol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo tydelig at mange som deltar på Grand Prix har en aldri så liten ironisk distanse til det de fremfører. Det skal jo bare være fest og morro. Norges bidrag i fjor (eller året før?), Wig Wam, er vel også et tydelig eksempel på det! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkars gamle mennesker som sitter og skal kose seg med grand prixen og kaffen, og så er det disse fæle satanistene som skal vinne! :) Nei huff, må le jeg. Kjenner at jeg blir litt flau. Jeg skammet meg ihvertfall over Wig Wam. Huff! <_< Nei jeg følger ikke med sånnt. :rolleyes:

Der kommer fordommene mot satanistene frem ja! :wub:

Visste du at det finnes tre typer satanisme?

Undergrunns satanisme(de som liksom ofrer dyr osv...er ikke bevist, men de har brent noen kirker)

Demon dyrkings satanismen(maner frem demoner som skal hjelpe dem).

LaVey satanismen(et stort kapittel for seg selv), er over 4000 år gammel(el. var det 4000 f.kr?), de trur på moder jord, magiske natur krefter og u name it!

Saith= Universet, og Than = Kraft el. krefter, altså Universets krefter el. natur krefter osv...

Liten avsporing der, men... :angry:

Syntes at det var bra at noen metal heads vant Grand Prix(det er en grunn til at jeg aldri har fulgt med på Grand Prix før: bare Carola låter).

Metal ruler!

Har noen lyst til å høre verdens fineste sang?(veldig rolig):

In Flames m. Evil in a closet

e. In Flames m. The quiet place.

Annbefales!

Takk for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...