Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå reiser vi for å hente valpen!


Sirup

Recommended Posts

Neste gang jeg skriver her inne, er det som hundeeier! :icon_redface:

God tur - kos dere! Og grattis på forhånd!!!

(Kanskje det blir en stund til vi ser mer til deg her inne - det er travelt å være valpebabymamma!)

:P

Hva skal barnet hete, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har valpen kommet hjem! Hun skulle hete Bebop, men på veien hjem ble det klart at hun slettes ikke var en Bebop, men en Poppy, så det er navnet hennes. Kennelnavnet er Belona, men det går det jo ikke an å kalle en hund, samme hvor miljøbevisste vi er! :D

Turen hjem gikk overraskende bra, og hun har allerede knyttet seg til oss. Første natten sov vi alle tre i bilen, og det så ut til å gjøre susen. Neste morgen, bare 10 timer etter hun ble tatt vekk fra søskene og mamma, var hun leken og syntes vi var de morsomste menneskene noensinne - eller mannen var morsom, jeg var litt skummel, siden jeg var sjåfør hele veien, men nå er hun varm i trøyen med oss begge.

Vi hadde laget i stand seng til henne, myk og god i en rolig krok, men som dere ser av bildet har hun funnet sin egen favorittplass, på teppet ved godstolen. Det andre bildet er fra en av pausene på vei hjem. Med 120 mil hjem ble det en del stopp, men hvem bryr seg om det når man har selskap av en liten hvit ulldott!? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Hun var ikke like nydelig for en time siden. Da fikk hun fullstendig raptus, så jeg trodde mannen omtrent skulle kakke henne, så lei var han av styret hennes (han gjorde det selvsagt ikke!). Det endte i vår første tissedam inne, noe som heller ikke lettet mannes humør. I morgen gir vi siste måltidet mye tidligere, tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...