Gå til innhold
Hundesonen.no

Innbydelse til ball. (Nå med bilder)

Roger

Recommended Posts

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar
Hehe gammel tråd ^^

Hyggelig du endelig fikk napp, gratulerer dere 2 :devil:

Vi trenger flere sonispar ! Jeg skal gjøre mitt for og få det til også - skal lage en kontaktannonse senere ;O)

Du skal jo gifte deg med Peers. Det er bestemt tenk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Astrid er mer overbærende enn meg..sånn for din del :devil:

Med så stor kjeft hadde du vart et brøkdelssekund...

Signerer den!

Mulig jeg har blitt både gammel og sær altså, men jeg finner det ikke litt sjarmerende engang...

Signerer jeg å, men så er jeg gammel og sær. Håper 'noen' tar til fornuft og ikke er overbærende så veldig lenge. Kanskje vi kjærringene burde lage vårt eget forum så gutta i midtlivskrisene sine kan kose seg med jentene uten innblanding av oss tantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer jeg å, men så er jeg gammel og sær. Håper 'noen' tar til fornuft og ikke er overbærende så veldig lenge. Kanskje vi kjærringene burde lage vårt eget forum så gutta i midtlivskrisene sine kan kose seg med jentene uten innblanding av oss tantene.

Jeg kjente jeg brått gikk fra å være aspirant til å bli (fullverdig?) SGT :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den!

Mulig jeg har blitt både gammel og sær altså, men jeg finner det ikke litt sjarmerende engang...

Vil ikke si jeg er spesielt gammel med mine 26 år på nakken, men om noen hadde skrevet slikt om meg på et åpent forum så hadde det vært på hue og rævva ut med den karen...

LITT skal holdes hellig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si jeg er spesielt gammel med mine 26 år på nakken, men om noen hadde skrevet slikt om meg på et åpent forum så hadde det vært på hue og rævva ut med den karen...

Sier meg veldig enig! Føler meg ikke så gammel med mine 22 år på baken jeg heller, og jeg synes da vitterlig at jeg tåler ganske mye, selv om det er litt på kanten. Men dette ble bare for drøyt. Vi får håpe det var verdt det, for Vicky sin del :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jeg er ikke uenig her.. MEN, er Roger i midtlivskrisen? :devil: Trodde han var i begynnelsen av tyveårene jeg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Astrid er mer overbærende enn meg..sånn for din del ;)

Med så stor kjeft hadde du vart et brøkdelssekund...

Signerer den!

Jeg kjente jeg brått gikk fra å være aspirant til å bli (fullverdig?) SGT :rolleyes:

Me too.

Sier meg veldig enig! Føler meg ikke så gammel med mine 22 år på baken jeg heller, og jeg synes da vitterlig at jeg tåler ganske mye, selv om det er litt på kanten. Men dette ble bare for drøyt. Vi får håpe det var verdt det, for Vicky sin del :devil:

Ah.. Dette varmer et gammelt mannehaterhjerte, skal jeg si dere - og jeg burde tydeligvis finne meg en gentleman? (jeg tror jeg har en forresten, sånn nå og da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skrives på nett og hva som skjer i virkeligheten er en annen sak. Velger å heve meg over det.

Legger heller ut et bilde av det søte paret

n604005259_629228_3865.jpg

Sjarmerende mobilkvalitet!

Grætz til begge da =)

9 mnd til sonenbaby!

Hah, det hadde du nok likt! Dream on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den!

Jeg signerer dere. SÅ enig! Gentlemen don't kiss and tell, og iallefall ikke på et åpent internettforum. Meeen, gratulerer da, dere to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skrives på nett og hva som skjer i virkeligheten er en annen sak. Velger å heve meg over det.

Legger heller ut et bilde av det søte paret

n604005259_629228_3865.jpg

Sjarmerende mobilkvalitet!

Hah, det hadde du nok likt! Dream on.

Så søte dere er sammen :no:

Lykke til videre, ta deg rolig... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :no:

morsom tråd roger og astrid :)

ser alle går fem på :no: og tar ting veeeldig seriøst..

Grattis med hverandre vertfall :)

Ikke ta alt som skrives i den tråden ûberseriøst liksom :P

Haha, ja det har du helt rett i! Endelig noen som får sagt det rett! :P

Så søte dere er sammen :P

Lykke til videre, ta deg rolig... !

Takk takk! :) Vi tar det helt rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...