tm100021 Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Skrevet 18. Mai 2006 Hei! Nå har jeg oppdatert hjemmesiden min! Helt nytt layout, banner, bilder og nå har det kommet stoff på siden til Chanel! Nytt på dagbok også! Skriv gjerne i gjesteboken eller komentarer her:) TRYKK HER!
Denise Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Skrevet 18. Mai 2006 Jeg likte layouten din veldig godt! :angry:
Basse Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 Fin layout Oversiktelig, og midtsentrert, det liker vi * Kanskje litt stor skrift på forsiden din, der du skriver oppdateringene dine.. * Kanskje litt stor skrift på siden generelt egentlig :angry: * Ulik størrelse på skriften til linkene dine, men det var kanskje meningen? Fine bilder, gratuler med forhåndsvis ny hund
tm100021 Skrevet 26. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2006 Fin layout Oversiktelig, og midtsentrert, det liker vi * Kanskje litt stor skrift på forsiden din, der du skriver oppdateringene dine.. * Kanskje litt stor skrift på siden generelt egentlig * Ulik størrelse på skriften til linkene dine, men det var kanskje meningen? Fine bilder, gratuler med forhåndsvis ny hund Takk, ulik størrelse på skriften til linkene var meningen men resten er ikke det.. Du skjønner når jeg skriver det ser det smått ut, til og med når jeg trykker save, men når jeg ser er det kjempe stort:p freewebs.. *sjokk* skal ta det en dag jeg har tid, tusen tusen takk!
Basse Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Skrevet 27. Mai 2006 Takk, ulik størrelse på skriften til linkene var meningen men resten er ikke det.. Du skjønner når jeg skriver det ser det smått ut, til og med når jeg trykker save, men når jeg ser er det kjempe stort:p freewebs.. *sjokk* skal ta det en dag jeg har tid, tusen tusen takk! Hmm, snodig det der! Hihi, ingenting å takke for
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar