Gå til innhold
Hundesonen.no

Se så søte valper


MyPapillon

Recommended Posts

Hei,har ikke egne bilder av valpen enda,men oppdretter har lagt ut valpebilder på siden sin men se her på de søte valpene...

Jeg har tre tisper å velge mellom...

I det første kullet: Virre Varr og XX

i det andre kullet,frøken think twice

har en favoritt men hva synes dere:www.taspitir.no tror det ligger på denne siden,håper dere tar en titt,for jeg har valgets kvaler,det høres sikkert dumt ut,men sånn er det bare

på forhånd takk for innspill,Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydlige de er :D

Ut ifra de bildene syns jeg personlig at tispe xx og Will Wakker var de "fineste".

Tispe xx vil få et lite bliss, kanskje som Miko sitt, eller mindre.

Det så jo ganske rett å fint ut.

Will Wakker har et bliss som ligner mere på Bailar sitt.

Det på Will Wakker vil smalne å bli mye mindre.

Både Bailar og Miko hadde større bliss når de var mindre, men de har smalnet.

Miko hadde et passe bredt bliss, men som har smalnet til et veldig lite bliss.

Bailar hadde et veldig stort bliss, som har smalnet veldig mye til nå å han er bare 9 uker, det vil smalne mere.

Både tispe xx og Will Wakker ser soble ut og har farge på ryggen, jeg liker dem med litt farge på ryggen :P

Lykke til med valget, det er nok ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt o.t : så flotte griser de hadde! Deilig å se seriøse griseoppdrettere..Flott at de tar ansvar og kastererer før levering og.Nå vet jeg hvor jeg skal henvende meg hvis jeg skal ha meg gris igjenn.Ang pappilon så har jeg overhodet ikke peil :D Men syntes den xxx så søt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XX ved første øyekast. Men likte øynene på VV veldig godt når jeg så nærmere på dem.

Her er linken til oppdretteren folkens. Dere må gå inn på Papillon, så inn på valper, så ligger det bilder av dem der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

XX ved første øyekast. Men likte øynene på VV veldig godt når jeg så nærmere på dem.

Her er linken til oppdretteren folkens. Dere må gå inn på Papillon, så inn på valper, så ligger det bilder av dem der.

Takk Takk

Selv så likte jeg best Think Twice, jeg er veldig glad i mye mørk maske. Ekstriøret er det egentlig umulig å si noe om i den alderen og ett bilde... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun kunne velge Will Wakker.

Så nydlige de er :D

Ut ifra de bildene syns jeg personlig at tispe xx og Will Wakker var de "fineste".

Tispe xx vil få et lite bliss, kanskje som Miko sitt, eller mindre.

Det så jo ganske rett å fint ut.

Will Wakker har et bliss som ligner mere på Bailar sitt.

Det på Will Wakker vil smalne å bli mye mindre.

Både Bailar og Miko hadde større bliss når de var mindre, men de har smalnet.

Miko hadde et passe bredt bliss, men som har smalnet til et veldig lite bliss.

Bailar hadde et veldig stort bliss, som har smalnet veldig mye til nå å han er bare 9 uker, det vil smalne mere.

Både tispe xx og Will Wakker ser soble ut og har farge på ryggen, jeg liker dem med litt farge på ryggen :P

Lykke til med valget, det er nok ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe ved XX's bilde som traff en streng hos meg. AKkurat som om jeg så personligheten litt, en hengiven liten tulle kanskje? Vet ikke, men sånn rent intuitivt, basert på bildet, så ville jeg tittet mest på henne... Men så er det meg da ;-) Og mine psyko ideer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen...Takk for at dere har kikket innom siden til oppdretter..nei det er ikke lett,kikker litt på den tispa som heter think twice også,fra det første kullet .(.litt lengre ned på siden)...syns de er så skjønne alle sammen..men takk for alle innspill så langt,det gir en god følelse at man er kanskje på rett spor...

stor valpehilsen fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Alle dere som har sett inn på emne: Se så søte de er her er nye bilder av dem,og nå står valget mellom to stykker...

Skal velge "ferdig" til søndag,så det blir spennende å få se dem igjen nå..

Men for deere som vil se bilder på kjempesøte valper,Se www.Taspitir.no og inn på valper/puppies

Takk for alle innlegg så langt(gjelder den andre tråden også..)

Hilsen Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Alle dere som har sett inn på emne: Se så søte de er her er nye bilder av dem,og nå står valget mellom to stykker...

Skal velge "ferdig" til søndag,så det blir spennende å få se dem igjen nå..

Men for deere som vil se bilder på kjempesøte valper,Se www.Taspitir.no og inn på valper/puppies

Takk for alle innlegg så langt(gjelder den andre tråden også..)

Hilsen Vilde

Så moro! :P Var faktisk akkurat innom hjemmesiden til Linda, hun har nydelige hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...