Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig kom vi oss ut!


ida

Recommended Posts

Her i Oslo er det ekstremt mye pollen om dagen! Den beste medisin er å ta med bikkja og vandre av gårde innover i Østmarka! Oppe på åsryggene er det ikke en eneste bjørk, bare furu. i dag har vi hatt en tre - timers pollenpause og Fibi bada i Ulsrudvann! (Kanskje det med badinga løsner denne sommeren!) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er forferdelig mye pollen. Nå er jeg enda mer alergisk mot gress enn bjørk, men det var et godt tips du kom med! Jeg har vært oppe ved østernvann i dag. Kjente ikke noe særlig til pollen der heller egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er forferdelig mye pollen. Nå er jeg enda mer alergisk mot gress enn bjørk, men det var et godt tips du kom med! Jeg har vært oppe ved østernvann i dag. Kjente ikke noe særlig til pollen der heller egentlig :)

Det er ikke gress heller oppe i Østmarka! Ikke burot heller. Det er det vel ikke oppe på Østernvann heller? Det var i fjor jeg fant ut at jeg ble helt frisk når jeg bare kom meg opp i åsene. Kjempedeilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner den følelsen ida. Er selv veldig plaget av pollenallergi og det er så herlig å komme på fjellet eller ved sjøen hvor jeg slipper å gå å renne av øynene og nyse i tide og utide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...