Gå til innhold
Hundesonen.no

Sykkelfri sone i Østmarka!


ida

Recommended Posts

Ja, la oss sette sammen ett råd som kan bestemme over utmarken - og bestemme hvem som får bruke den. Hvis rådet er tilstrekkelig stort, vil det nok bli forbud mot syklister, joggere, skigåere, hunder, hundeeiere, røykere, hester, kyr, trær, stier, gress, våtmark, mennesker, dyr......osv

La oss rett og slett asfaltere alt, så slipper vi bråket.

Eller - kanskje vi skal slutte å irritere oss over alle andre, og heller prøve å gå foran som et godt eksempel ved å godtta andre interessegrupper, prøve å ta mest mulig hensyn til andre mennesker og dyr og ikke minst rydde etter oss og tenke på miljøet og naturen i våre nærområder. Just my five cents...

mvh

HeliX

Poenget er vel at jeg syns at jeg tar hensyn til krampa tar meg, men etter diverse nestenulykker og andre ubehagligheter utnevner jeg heretter kondomsyklistene til skogens konge®. <_< De tar ikke hensyn til noe eller noen, ikke engang med en liten sving utenom bikkjerompa som logrer i bakken i vent på godbit for framifrå hensynstagen! :D

Elgene vi har møtt på er svært hensynsfulle og vi har en gjensidig avtale om å holde passe avstand! :P

Jeg irriterer meg ikke over alle andre. Svært få igrunnen, når jeg tenker meg om. Det er kanskje ikke så rart, med tanke på at jeg har den hunden jeg har og må jobbe kontinuerlig for at ikke vår lille ekvipasje skal være til irritasjon for andre! :P

Nei, her lar jeg meg ikke kategorisere, men er virkelig drittsur fordi noen tosker på sykkel fortrenger andre brukere av skogen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...