Caroline Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Her kommer kritikkene til Saeta. Norsk Kennel Klub, Lørdag 17.06, dommer: Ulrica Göransson, Sverige Resultat: 1 JK Kritikk: Tispe med bra størrelse. Kunne ønsket noe høyere plasserte ører, og noe lengre bryst. Trenger å utvikle seg litt i kroppen og er enda noe uferdig. Herlig vist til sin fordel. Trivelig å se. Kommentar: Dagens mål oppnådd. Målet var å få rødt og å handle bra, og det klarte vi Norsk Shetland Sheepdog Klubb, Søndag 19.06, dommer: Dave Weller, England Resultat: 2 JK Kritikk: Handles well. Eye slightly bold(?) Hard expression. Ample neck and shoulder (?). Fear rear angulation. Drives well from rear. Moves cloce. Kommentar: Ufattelig uleselig kritikk. Misfornøyd? Ja, faktisk. Greit at hun er ute av pels, men hun er ikke verdt ei blåsløyfe uansett. Plasteret på såret var å få velvist på kriitikken idag også. Også fikk Coca rødt da, ellers hadde alle 3 jeg gikk med fått blått, det hadde vært kjipt. Neste gang går vi for bedre (og sparer denne dommeren som en vi ikke stiller henne for igjen, han likte de ekstremt små og feminine, hanner som tisper). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 mulig jeg er litt korka, men hva er dobbelthandling?? Det vil si at mens en person går inne i ringer og "handler" (fører) hunden, så står f.eks eieren utenfor med en leke, en annen hund, lager oppstyr o.l. for å få hunden til å stå korrekt, f.eks vende oppmerksomhet bort fra handleren/føreren, eller for å få hunden til å vise seg bedre.. Klønete forklart, men jeg håper du forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dori Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Det vil si at mens en person går inne i ringer og "handler" (fører) hunden, så står f.eks eieren utenfor med en leke, en annen hund, lager oppstyr o.l. for å få hunden til å stå korrekt, f.eks vende oppmerksomhet bort fra handleren/føreren, eller for å få hunden til å vise seg bedre.. Klønete forklart, men jeg håper du forstår. tusen takk, tror jeg forsto det;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Jeg har nettopp mottat bilder fra Birte som jeg legger ut (litt usorterte): Prince Martina Silje B) Hundene slapper av i ringen mens dommeren ikke titter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Silje er tilskuer Prince og Benedicte Silje igjen Martina ble nummer 2 Klovene klomser avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Tilbake på hotellet (birte, hva er det du drikker?? ) søndagen: Anne og noah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Line og Benedicte Line og Felix! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Silje og Kira Anne vant Joachim på 2. plass Vi satt 6-7 timer på togstasjonen! Drammen er fin om natten Sico Herregud så mange bilder det ble av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 kjempefine bilder! jeg låner det vinner bildet av deg og det av anne til grattis siden min på hjemmesiden, går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Så masse fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Hihi, jammen har både jeg og Silje sneket oss med i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2006 Lekkre bilder av meg gitt Skal få lagt ut noen jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar