Guest Jonna Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Da er NKK Drammen neste Noen som skal? Selv skal jeg på lørdag og stille Blaze, en rottis og ett svart hoppe troll (BelgerKrapylet ) Også vil jeg se på Elite LP, alltid kjekt å få med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Kan jo hende jeg dukker opp Hvis ikke så bare sender jeg Loke med bussen.Det er bussholdeplass rett på utsiden av travbanen, du plukker han opp der du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Jeg kommer antagelig. NKK stevner er nemlig gratis for meg (mamma betaler ). Tar med Ace for sosialiseringens del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Kan jo hende jeg dukker opp Hvis ikke så bare sender jeg Loke med bussen.Det er bussholdeplass rett på utsiden av travbanen, du plukker han opp der du? Du må jo det! kanskje du får masse nye sløyfer:D:D:D Jepp, Serchaj skal stiles og tar med Chanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Kan jo hende jeg dukker opp Hvis ikke så bare sender jeg Loke med bussen.Det er bussholdeplass rett på utsiden av travbanen, du plukker han opp der du? Send ham med bussen du, bare si når han kommer du, så skal jeg treffe ham slik at han finner den rette ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Jeg er allerede påmeldt! JH og ekstriør (dvergpuddel)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Send ham med bussen du, bare si når han kommer du, så skal jeg treffe ham slik at han finner den rette ringen Nå som kanskje Ace og Chanel skal dukke opp så kommer jeg ihvertfall Lill: du må jo komme da..du betyr lykke for hunden min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tskk Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Hvor i Drammen skal det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damara Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Jeg har tenkt meg til Drammen, må vel kanskje få meldt på snart? Er det 18/5 som er fristen på web? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Hvor i Drammen skal det være? Bærskau Idrettsanlegg Jeg har tenkt meg til Drammen, må vel kanskje få meldt på snart? Er det 18/5 som er fristen på web? 22.mai for elekstronisk påmelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Jeg skal, lørdagen er helt sikkert, søndag er usikkert. Skal melde på Chessea i ekstriør, debut! Gruer meg skikkelig allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Vi skal på søndagen, sendte påmeldig i sta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Vi skal! Det er NKK ene dagen og Sheltiespesial den andre dagen, så dette blir en topp helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Jeg skal, lørdagen er helt sikkert, søndag er usikkert. Skal melde på Chessea i ekstriør, debut! Gruer meg skikkelig allerede! Stiller Silje også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Jeg tror jeg kommer for å stille JH begge dager, har ikke meldt på enda så jeg er ikke sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Vi skal! Det er NKK ene dagen og Sheltiespesial den andre dagen, så dette blir en topp helg! JA vi kommer også både på lørdag på NKK Drammen og Søndag på sheltie spesialen! (litt greit vi kommer kanskje, siden du Caroline skal sitte på med oss? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 JA vi kommer også både på lørdag på NKK Drammen og Søndag på sheltie spesialen! (litt greit vi kommer kanskje, siden du Caroline skal sitte på med oss? ) Tihi, selvfølgelig Gjett hvem som ikke tenkte på det da Skylder på ammetåka jeg, selv om den snart er utgått på dato... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Jeg skal... Skal i hvertfall stille en tibbe fra eget oppdrett og 2-3 nakenhunder... Får se om det blir noen andre Lykke til allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Vi kommer både Buffy og Embla er påmeldt, blir kjempe spenndene Håper på og treffe noen folk og hunder fra sonen der også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Jeg skal gå agility og hopp. Om det blir utstilling får vi nå se - Emil er halt(såre poter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Jepp, vi kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Jeg skal til nkk drammen på lørdag og søndag sheltie spesialen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Stiller Silje også? Ja, hvis hun (treig som hun er) får somlet seg til å melde seg på.. Hehe. EDIT: Intern spøk. Men HEI! Du må jo heie på oss også da.. Føler vi trenger det. Litt støtte altså Silje: Kanskje jeg må se etter dere da. Nå har jeg jammen lyst til å se dere for en gangs skyld..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye O`The Tiger Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2006 Jeg skal stille Rottis i hannhund Jk, og gå lp klasse 2 med mellompuddel hvis hun får løpetid før påmeldingsfristen er gått ut. Er 22. hvis du melder elektronisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2006 Jeg skal stille Rottis i hannhund Jk, og gå lp klasse 2 med mellompuddel hvis hun får løpetid før påmeldingsfristen er gått ut. Er 22. hvis du melder elektronisk. Moro med puddel! Hvilken dag er kl. 2 LP? Hvis det er søndag, så kanskje jeg skal ta meg en titt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar