Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen party!


Ulvinne

Recommended Posts

Ja folkens.. I dag er det party hos meg,hvis hundesonen foliket vil ta seg en tur vel og merke. :D

Vet det er veldig kort varsel men se på det som en test, en test på hvor spontan du er! :P

Også kan du jo se på det som en utfordring, og utfordringer liker vi! B)

Vei beskrivelse gis på PM eller msn.. Kom igjen da folka... banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Hadde det ikke vært får bikjene, at jeg er i andebu og det at jeg ikke har penger hadde jeg gjort det:p

Skal vi se (problemløser): Bikkjene kan du ta med.

Andebu er ikke så langt unna med tog. :P

Men penger.. humhum... Spør om noen vil betale for og se Serchajii?(unnskyld hvis jeg stavet navnet hans feil. ;) ).

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se (problemløser): Bikkjene kan du ta med.

Andebu er ikke så langt unna med tog. :P

Men penger.. humhum... Spør om noen vil betale for og se Serchajii?(unnskyld hvis jeg stavet navnet hans feil. ;) ).

:P

Okay, kunne sikkert ha ordna penge greiene, meeen... det går ikke mer buss idag og jeg måtte gått til tønsberg;) LAAANGT:p Men kan sikkert komme en annen dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, kunne sikkert ha ordna penge greiene, meeen... det går ikke mer buss idag og jeg måtte gått til tønsberg;) LAAANGT:p Men kan sikkert komme en annen dag!

Det må du gjøre.. Hadde vært kjempe artig og hilst på deg. Og alle andre her på hundesonen. :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det godt jeg egentlig.. *Maniac*

Du.. Ikke vær sånn da.. Jeg ville bare ha det gøy i dag jeg. Da skal ikke du gå rundt og være morsk på meg, eller noen andre. :P

Jeg vil jo møte deg! ;):P

Ingen som er i spontant party humør i dag? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i spontanparteyhumør, men avstanden er nok LITT for stor :P . Men hadde det vært kortere vei så hadde jeg selvsagt dukket opp. Sier aldri nei takk til en fest :P

Oh.. :P Da synes jeg absolutt du skal flytte nørmere. :P

Må vel være fler som Elisabeth her? Come on.. :P (ikke overivrig.. ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde at det var så mange rundt Akershus her? ;) Det er jo et ganske folksomt sted. Merkelig :P

Jaja, det ble ikke noe av i kveld, da. Men til neste helg? Eller en gang etter det? Vi må få til noe snart! Jeg dør etter å møte flere hundefolk, eller dyrefolk generelt. Men særlig hundefolk. Ingen av vennene mine er så nerdete opptatt av hunder som jeg er, jeg er kraftig understimulert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...