jeanette-k Skrevet 23. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2008 Legger inn noen nye bilder av min nydelige Bono Flere bilder på hjemmesiden vår. Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Skrevet 26. Mai 2008 Haha rene labyrinten for å finne frem til hjemmesiden. Startet på piczo, beskjed om ny link, kom til freewebs, ny link der og, wordpress, ny link også fant jeg frem til slutt da haha Riktig pen blanding du har, heldig med den! Siter
jeanette-k Skrevet 26. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2008 Hehehe, hvordan har du fått tak i den gamleste linken?? Det er bare å trykke på linken i signaturen min da kommer du rett inn på siden som er i bruk. Ja ikke sant, nydelig Siter
Ane&Kaiza Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Skrevet 26. Mai 2008 Å! så herlig han va;D heldig du e! Siter
jeanette-k Skrevet 3. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 Noen bilder fra i går, flere bilder på hjemmesiden Siter
jeanette-k Skrevet 5. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Tenkte det var på tide med noen nye bilder, har ikke lagt ut bilder siden han juni-08, det er jo over et år siden, nesten to. Så her kommer noen bilder, har ikke tatt så mange i det siste, så her er fra en fjelltur vi hadde i sommer og noen bilder tatt på høsten en gang På vei opp fjellet En liten bilde pause Her er vi på toppen og i opp til høyre er den flotte øya vi bor på. Dette er mitt favoritt bilde for tiden Ute i hagen Bono har funnet ut at det er enklere å bære langlinen enn det å dra den etter seg, blir ikke press på nakken da, han er ikke så dum Siter
jeanette-k Skrevet 27. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2010 Noen nye bilder Måtte jo ut å prøve den nye selen, som jeg syns passer perfekt Siter
jeanette-k Skrevet 14. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2010 Bilder fra i sommer og høst Siter
Sirius Skrevet 15. November 2010 Rapporter Skrevet 15. November 2010 For en nydelig, og herlig gutt du har! Og eit sååå uskyldig blikk veit du. Er nok ein kjekk kar, og kanskje litt fart i? Me må få til eit lite halvsøsken treff altså! Siter
jeanette-k Skrevet 27. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2011 Nye bilder av Bono som vart hele 5 år på onsdag den 23 Siter
jeanette-k Skrevet 13. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2011 Lenge siden jeg har lagt ut bilder, så her kommer noen bilder jeg tok tidligere i dag Siter
Recommended Posts