Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff for små hunder

Anne

Recommended Posts

Skrevet

Hei,

lurer på om det er noen som vil gå tur med meg og Shaylee? Jeg har lyst å se hvordan hun er når det bare er små hunder tilstede.

Da tenker jeg på størrelser som på f.eks papillon, dach...

Skrevet

Ja de er ikke akkurat så fryktinngytende store :) men større enn papillon og dachs...

Da er vi med vi også! :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Ettersom søs skal være med så kommer jeg meg bort også. :) (Snaffa)

Men hvilken dag kan dere? og hvilken strand vil dere gå på?

Skrevet

Jeg vil at Anne skal ta oss med til Refsnes stranda jeg! har aldri vært der!

Skrevet

*tralalalala* hadde glemt av hele tråden jeg :)

Når vil dere gå da? Jeg kan både lørdag og søndag denne helgen. Eneste er jo at viss været er fint vet jeg ikke hvordan det er med folk på stranden, men vi kan jo prøve :P

Skrevet

Jeg kan søndag, men tror kanskje det er da søs reiser til syden, og da blir det problemer for meg å komme meg ut der.

Men hvor er refsnesstranden? :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har også glemt av denne tråden, men ser det ikke har skjedd noe mer... blir det tur? Jeg vil, jeg vil..hehe..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
    • WOW!! Grattis😍🥳 Superbra jobba!!
    • Gratulerer så mye. 👏🤩
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...