Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpemisshandling på det sterkeste...


Mailin

Recommended Posts

Stakkar valp. Jeg skulle ha skutt denne ****.Denne kjerringa skulle blitt misshandlet selv! :) Når jeg så den kunne jeg ikke ha på lyd, men uansett trillet tårene til slutt måtte jeg spy! :P HATER DE SOM MISSHANDLER DYR! ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Dette er et sykt eksempel på mennesker perverse seksualitet.

Dette er faktisk en seksuell fetisj. Det er mennesker i denne verden som tenner på å se dyr bli drept av kvinner som bruker stiletthælene sine som drapsvåpen.

Dette er en voksende gruppe også. Internett florerer med filmer av damer som dreper innsekter og lignende med hælene sine. Nå i det siste har trenden snudd til å trampe i hjel minde pattedyr. Piggsvin, mus og som her valper.

Etter det jeg har forstått av dette så er det mer tennende det "søter og uskyldigere" dyret er.

MENNESKER ER SYKE!

Kan det virkelig være noen her ute i verden som blir tent av dette? ;) Det er den sykeste mishandling filmen jeg har sett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f***! skulle ønske jeg aldri hadde satt den på! hadde heldigvis ikke lyd, men del er helt forj***** at noen kan finne på å gjøre noe sånt :)

det værste jeg veit er når noen er slemme med dyr og barn!! hadde jeg sett det der i virkligheten vet jeg ikke hva jeg hadde gjort!

går det ann å spore opp hvor sånne filmer kommer fra?!

da skulle jagggu noen gjort det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååååååååååååååå..

Pleier å være veldig sterk slik allså.. trodde jeg skuløle takle å se på det.. men det greide jeg ikke allså...

Greide ikke se 1 minutt en gang jeg..

Ble slikkelig lei meg... måtte skru av lyden...

Blir så sinna jeg.. føler meg så hjelpes løs.. bare sitte her og ikke kan gjøre noe med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et sykt eksempel på mennesker perverse seksualitet.

Dette er faktisk en seksuell fetisj. Det er mennesker i denne verden som tenner på å se dyr bli drept av kvinner som bruker stiletthælene sine som drapsvåpen.

Dette er en voksende gruppe også. Internett florerer med filmer av damer som dreper innsekter og lignende med hælene sine. Nå i det siste har trenden snudd til å trampe i hjel minde pattedyr. Piggsvin, mus og som her valper.

Etter det jeg har forstått av dette så er det mer tennende det "søter og uskyldigere" dyret er.

MENNESKER ER SYKE!

de som tenner på dette burde bli gjella sakte med en sløv skje!! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lengre tid å åpne enn det tok for meg å slå av. Hadde heldigvis ikke lyd på..

Men det jeg ikke kan fatte og begripe er hvordan kan man komme på å gjøre noe slikt? Hvilke tanker rører seg i hodet på en person som sier: "ja, la oss ta på stiletthæler og trampe ihjel en valp! Og så filmer vi det og legger det ut på nett!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir kvalm av sånt, ser mye på animalplanet. men det er ingen ting i forhold til det der.. har å sed på nrk, da de viste fra kina. blir så ***** forbana. at folk kan være så syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!! Dette var det helt for j.....!!

Tenner mennesker på dette her??!!

Nok en anledning til å være "stolt" av menneskeheten!!

Jeg klarer bare ikke sånt!

Har selv adoptert en greyhound fra Irland, og er brennende opptatt av å hjelpe hunder i nød.

Dette var helt grusomt! :huh:

Det finnes tydeligvis ikke grenser for hvor langt enkelte mennesker er villige til å gå når det gjelder mishandling, lemlestelse og drap på menneskets beste venn!! :angry2:

Er HELT med på skuddpremie på den totalt hjernedøde/følelsekalde/jævelen av ei kjerring, samt hennes tydeligvis mer enn villige kameramann!!

:wallbash:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusomt at folk kan gjøre noe sånnt med dyr ;) Værste og at folk filmer det og sender det på nettet så andre kan se det herregud :P:huh: Det fins så mange syke folk i denne verden men dette er toppen av kaka, jeg klarte ikke se lenge på den filmen nei og lyden var helt grusom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fy **** (unnskyld ordspråket nå), men jeg så ikke ett sekund en gang, hørte bare valpen klynke dra hu ***** kjerringa tråkka på den med en skohæl.. ÅÅÅH, HERREGUD, NÅ ER JEG SINT AS,S JEG FATTER IKKE HVA FOLK TENKER PÅ EN GANG ASSÅ! ÆÆÆH, JEG HATER DENNA GRUSOMME VERDENEN.. INGEN BURDE FÅTT LOV Å LEVE HER, FOR MENNESKER ER SERIØST SYKE!! ÅÅÅH, EN TÅRE KOM... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter!

Hvorfor i alle dager legger du ut en slik link? Den lå også ute på et annen hundeforum for noen dager siden. Jeg vet ikke om det var du som la den ut der også? Og der gikk kommentarene stort sett ut på at slike linker ikke har noe på hundeforum å gjøre. Og det er jeg hjertens enig i! Det kom også senere en tråd fra ei som hadde fått skikkelige problemer av å se denne filmen. Den er nå fjernet fra forumet og det burde den bli her også! Dette er et forum for oss som liker hunder og interesserer oss for hunder, kan ikke på noe måte se at denne linken er relevant i det hele tatt. Dessuten skal man tenke på at det er mange barn her inne som ikke trenger å bli utsatt for slike bilder.

Håper denne tråden blir fjernet fortest mulig. Trenger dere å se dyremishandling, kan dere besøke sidene til dyrevernsorganisasjonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter!

Hvorfor i alle dager legger du ut en slik link? Den lå også ute på et annen hundeforum for noen dager siden. Jeg vet ikke om det var du som la den ut der også? Og der gikk kommentarene stort sett ut på at slike linker ikke har noe på hundeforum å gjøre. Og det er jeg hjertens enig i! Det kom også senere en tråd fra ei som hadde fått skikkelige problemer av å se denne filmen. Den er nå fjernet fra forumet og det burde den bli her også! Dette er et forum for oss som liker hunder og interesserer oss for hunder, kan ikke på noe måte se at denne linken er relevant i det hele tatt. Dessuten skal man tenke på at det er mange barn her inne som ikke trenger å bli utsatt for slike bilder.

Håper denne tråden blir fjernet fortest mulig. Trenger dere å se dyremishandling, kan dere besøke sidene til dyrevernsorganisasjonene!

Med tanke på filmens sterke scener og med hensyn til Hundesonens yngre brukere, ble denne linken fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...