Gå til innhold
Hundesonen.no

ANNONSERING: Hundens Dag i Sandefjord

Espen

Recommended Posts

Skrevet

Hundens Dag i Sandefjord, lørdag 20. mai, kl. 11- ca 15, på Hvaltorget.

Dyrlegens Senter, Oslo Hundeskole og Zolos inviterer også i år til Hundens Dag! Arrangementet ble første gang gjennomført i fjor, og tross det dårlige været fikk vi god oppslutning og mange hyggelige tilbakemeldinger. Årets program er utvidet slik at vi satser på å få vist en ennå større bredde av hunderaser og hundehold. Bl.a. vil man kunne se Lydighets oppvisninger (konkurranseteam fra Oslo Hundeskole), Agility oppvisning (Mobilt Agility team fra Sandefjord), Raseparade på dog-walken iblandet litt dog-fashion, (kanskje blir det også bryllup), tren-triks-konkurranse, gjett rase, rebus mmm. Det jobbes også med å få til en demonstrasjon av tjenestehund i arbeid.

Fjorårets raseparade inneholdt faktisk over 40 hunderaser, og vi håper selvfølgelig på ennå flere deltagere i år!

Initiativtager og kontaktperson:

Solveig Nordanger, daglig leder av Zolos, tlf: 92452354

Skrevet

ÅH! er ikke det typisk! Jeg er i Sandefjord uka etter! :P

Da syns jeg du skal komme innom meg altså :) Tar bare 35-40 min å kjøre fra Sandefjord og til meg, går fort på E-18 ;)

Skrevet

Så fine bilder, og så fin Joy er!! :wub:

Hvorfor har du ikke lagt ut flere bilder av henne??? Det er påkrevd vet du! :P

Skrevet

Så fine bilder, og så fin Joy er! :wub:

Hvorfor har du ikke lagt ut flere bilder av henne??? Det er påkrevd vet du! :P

Så snart photobucket slutter å tulle så får dere 19 nye bilder av Joy tatt på plenen i dag! :P

Skrevet

Så fine bilder :wub:

Er litt lei meg for at jeg ikke så denne tråden før i ettermiddag, ellers så skulle vi nok tatt en tur til Sandefjord, vofsene og jeg.

Mvh

Cindy

Skrevet

Så fine bilder :P

Er litt lei meg for at jeg ikke så denne tråden før i ettermiddag, ellers så skulle vi nok tatt en tur til Sandefjord, vofsene og jeg.

Mvh

Cindy

Åå! Det hadde vært så gøy om du hadde kommet! Så kunne jeg sett Tamara igjen! :wub:

Skrevet

Jeg var der å jeg og Amalia stor kosa oss. Det ble varmt jo. Masse nydelige hunder, som jeg ikke ser til vanlig. Synes det var veldig inntresangt jeg.

Klem Marita og Amalia

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...