Gå til innhold
Hundesonen.no

TRenger lit hjelp her


Recommended Posts

Uff lilly er blitt ganske dårlig hun er slapp og hoster noe grusomt skikelig slimete. Men hun har ikke feber kun kjempe ille hoste. Burde jeg dra til dyrlegen eller er det bare en liten forkjølelse (vi tror hun ble forkjølet av klima anlegget i bilen)?? Finnes det noe hva man kan gjøre mot hoste for å lindre det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg har selv oversett en Kennel hoste pga ingen feber, som plutselig forverret seg og da kom både feber og tungt for å puste.

Jeg ville nok tatt en tur til vet.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff lilly hadde kennel hoste og er ganske dårlig. Gikk tiøl veten samme dag for sikkerhets skyld og det var bra. Men jeg vet ikke hvor hun kan ha fått det fra. Hun hilser kun på de hundene hun er sammen med i stallen og ingen va de hostet så jeg kan ikke skjønne. det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som hoster, Rex hosta veldig lite når han hadde det, kun om han dro skikkelig i båndet. Så vi oppdaget det litt sent så det hadde satt seg litt i lungene også...

og man kan vel også være smittebærer før symptomene vises, for der jeg trente var det heller ingen som hadde symptomer, men noen dager etter fikk di det. og rex fikk det ikke før en uke senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...