Gå til innhold
Hundesonen.no

Kort eller premie?


Anne

Recommended Posts

Jeg styres av lystprinsippet og lever i her og nå situasjoner... så jeg har alltid valgt premien jeg :)

Er så mye gøyere å reise hjem med baggen full av alskens pokaler!

Vil kanskje snu seg hvis jeg får mange flere hunder, og vinner mye...

Da kan jeg kanskje spare til servise :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjelden fått et dummere spørsmål enn når jeg ble spurt om jeg ville ha pokal og fire store flotte rosetter eller et kjedelig lite kort..Hallo!? :D Gi meg pokaler!Og rosetter!Det skal da synes i hele i stua at Loke er en pen hund! :( B)

Mulig jeg hadde sett litt anderledes på det hvis han var fire ganger champion eller noe...eller kanskje ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du leverer kritikken i sekretariatet så får du poeng for resultatene(HP er vel minstekrav for verdikort eller??) og da får du enten verdikort eller en premie som tilsvarer poengene på verdiene dine, verdikortet kan du senere bytte inn evt. hvis du får flere så tjener du flere poeng. var det noen som skjønte dette? evt. er bedre til å forklare? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun på NKK-utstillinger de har disse premieverdiene - så til dere som ikke har fått spørsmålet om dette kan det kanskje forklare noe..

Personlig har jeg tatt ut kort i alle, alle år de har hatt slike..

Sist gang jeg talte over kortene mine hadde jeg godt over 100 .. Har i det siste tatt ut bestikk og disse høye glassene de har, men (heldigvis) ruller jo kortene inn nærmest hver gang også - så bunken minsker ikke noe særlig.. Kanskje man skulle selge dem (ha ha ha) - men hvordan er svartebørsmarkedet på premiekort, egentlig...? :)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller på NKK Drammen.. Så jeg lurer jo litt hva hva jeg skal ta da. Håper på Ck og/eller HP.. Er det noe vits i å ta premie kort for det? Hva kan du liksom spare opp premiekortene til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller på NKK Drammen.. Så jeg lurer jo litt hva hva jeg skal ta da. Håper på Ck og/eller HP.. Er det noe vits i å ta premie kort for det? Hva kan du liksom spare opp premiekortene til?

Det samme lurer jeg på også.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke få kjøpt noen slike røde rosetter for 1. premie nå? Mener å huske å ha sett noen sist jeg stilte ut på en NKK utstilling (noen år siden). Dessuten er det lite av det man får, man må kjøpe det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke få kjøpt noen slike røde rosetter for 1. premie nå? Mener å huske å ha sett noen sist jeg stilte ut på en NKK utstilling (noen år siden). Dessuten er det lite av det man får, man må kjøpe det meste...

Jo det kan man, på NKK-utstillinger og noen andre... Kjøpte da snuppa fikk sin første rødsløyfe (NKK Bø) ettersom hun ikke fikk HP :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kawn man kjøpe det for 1.premie og? Jeg kjøpte ikke noe 1.premie rosett i Bø og jeg kjøpte ingenting når han fikk 1.premie i stangehallen?Må han vinne klassen eller holder det med en 1.premie? Helt ærlig så glemte jeg sløyfene hans igjenn i hallen nå sist ..surrete matmor :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak i programmbladet for NKK utstillingene står det hvor mye man må ha for å få "kjøpe" med kort. F.eks så koster en salatbolle 3 verdier.

Jeg fikk 1/2 verdi for HP og valgte snapsglass. Kunne velge mellom det og pokal. + jeg kjøpte HP sløyfa for 35 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kawn man kjøpe det for 1.premie og? Jeg kjøpte ikke noe 1.premie rosett i Bø og jeg kjøpte ingenting når han fikk 1.premie i stangehallen?Må han vinne klassen eller holder det med en 1.premie? Helt ærlig så glemte jeg sløyfene hans igjenn i hallen nå sist ..surrete matmor :icon_redface:

Holder med ei rødsløyfe ja ;) Ikke alle utstillinger har dette da, det er opp til arrangøren, men NKK har nok alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har beholdt kritikken fra en NKK-utstilling er det alltid helt greit å hente ut premie eller kjøpe rosetter neste gang.

Klubbene stempler eller signerer på kritikkene for å indikere at premie er utlevert (dette er noe du FÅR). Rosetter kan man kjøpe ved siden av - og de fleste klubber synes alltid det er greit å selge ting, så det pleier å være helt OK å kjøpe rosetter senere.. De færreste gidder nok å betale 35,- for samme rosett gang etter gang.. (Men jøss - ser sikkert kult ut på veggen - 200 HP-rosetter... eller kanskje ikke? :unsure:

Hvis man stiller mye er det begrenset hvor mange snapseglass eller små-pokaler man ønsker seg. Og da er det kjempefint å ta imot slike kort istedenfor. De som synes porselenet til NKK er fint kan jo gjennom noen år samle på seg tilstrekkelig med kort for å få ut hele sett av dette. Nå har de også begynt med bestikk (som faktisk er ganske fint), også har de jo glass i forskjellige varianter.

Før kunne man også hente ut bag'er og andre reklameartikler på disse kortene. Er ikke sikker på hvordan det fungerer nå for tiden m.h.t. klærne NKK selger.

Vet ikke hvor mange ganger jeg foreslo at man skulle få betale påmeldingene sine med disse kortene (når jeg jobbet der), men det slo aldri helt an, merkelig nok... Men DET hadde jo vært ganske fint, da.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne man også hente ut bag'er og andre reklameartikler på disse kortene. Er ikke sikker på hvordan det fungerer nå for tiden m.h.t. klærne NKK selger.

Ja, man kan ta ut NKK artikler også. Jeg byttet noen kort mot en bag i Bø :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...