Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Veit at jeg egentlig skal sende PM til moderatoren som flyttet, men siden jeg ikke veit hvem det er lager jeg likeså godt et emne.

Det blir vel litt feil at et emne om en valp jeg har passet plasseres i emnet om hunden min under "Din hund"? Valpen det er bilder av og som jeg passet er jo overhodet ikke min hund.

Skrevet

Det samme skjedde med meg.

Synes det bør bli en ordning på disse bildegreiene snart

Skrevet

Helt enig, bildesystemet forvirrer meg virkelig nå..

Men du hadde jo i det minste med noen bilder av dine hunder også - Tinka var ikke engang med og passet valp. :)

Skrevet

Wesminster, sender deg pm.

Ang dette med bilder: inntil videre skal bilder legges i respektive hund(er)s tråd i Din Hund, bilder fra treff legges i Hundesonetreff i dertilhørende kategori. Evt kan man legge bilder i Galleri eller Blogg.

Hva løsninger for bilder angår har admin oversikt og svarer på det ved anledning :)

Skrevet

Wesminster, sender deg pm.

Ang dette med bilder: inntil videre skal bilder legges i respektive hund(er)s tråd i Din Hund, bilder fra treff legges i Hundesonetreff i dertilhørende kategori. Evt kan man legge bilder i Galleri eller Blogg.

Hva løsninger for bilder angår har admin oversikt og svarer på det ved anledning :icon_redface:

Vil dette si at det er forbudt med bilder i andre tråder enn nettopp Din Hund, Bilder fra treff, Galleri og Blogg?

(Sikkert bare jeg som er trøtt som ikke forsto dette, menmen) ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er slett ikke alle som får katter og hunder til å gå sammen. Hva slags hunder har du, og hvor gamle er de? Vi måtte omplassere våre katter, da de og hunden aldri kom overens. Det beste er nok om de kan se hverandre, men ikke komme fysisk bort til hverandre. En kompostgrind er ikke mye til hjelp mot ivrige hunder hvis de er større enn en chihuahua.  Jeg har ikke noe erfaring med dette etter det første forsøket for 20 år siden, så jeg har dessverre ingen gode råd, utover å overhodet ikke la de være løse sammen.
    • Jeg har tatt kompostgrind på døra men hundene bare bryter den opp så det går ikke.
    • Jeg har hunder fra før av og har skaffet meg kattunger. Jeg har hatt kattungene på eget rom. Bytta tepper sånn at de skulle lukte hverandre. Latt hundene være i bånd. Dette funka bra i 2 måneder. Nå på den 3.måneden så har alt snudd. Hundene blir ville når kattungene kommer ut. De bjeffer. Jeg tør ikke å la de gå løs. De gjorde dette først og da var de rolige. Men nå hopper de og bjeffer og er mye mere på. Hva bør jeg gjøre nå? Jeg har gått gradvis frem men kattungene er redde og det er ikke greit.  Er det lurt å ta inn kattungene på ett eget rom ennå? Eller å slippe de løs sammen med løse hunder? Redd hundene blir mere ivrig når de har på bånd på. Og at forventningene da blir skyhøye hver gang de kommer ut. Hvis de var ute og løse sammen hele tiden hadde dem da synes det er mere kjedelig? Vil at de skal godta dem.  Jeg har sikkert gjort noe galt siden folk får jo hunder og katter til å gå sammen når de tar det gradvis. Det har jeg gjort også. Hva bør jeg gjøre nå?
    • Alder opp til 12 uker: Den viktigste sosialiseringsperioden, når valpene ennå ikke har utviklet noen uttalt frykt.
    • Det viktigste rådet når du skal velge mellom disse skolene, er å legge merke til hvor intensivt timeplanen er og de metodiske nyansene i oppførselskontrollen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...