Gå til innhold
Hundesonen.no

Barehund.no


Recommended Posts

Hvordan er det å bestille fra barehund.no? Tar det lang tid før varene kommer? Vil gjerne høre erfaringer fra noen som har bestilt derfra, både positive og negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte varer (betalte med VISA) en mandags morgen, og tirsdag ettermiddag hadde jeg varene i postkassen :). Kjapt og enkelt (men det kan jo hende jeg var litt heldig med "timingen" på bestillingen og at de hadde utsending av varer akkurat da liksom).

Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med dem. Kjøpte et utstillingstelt der i fjor som kom ganske raskt. Dessverre viste det seg at teltet hadde en feil som gjorde at jeg ønsket å reklamere på det. Teltet ble lagt i kjelleren og jeg glemte hele greia i flere mnd. Langt ut på høsten, lenge etter at utstillingene hadde flyttet innendørs, kom jeg på at jeg måtte sende de en mail. Mailen ble skrevet søndag kveld og jeg fikk svar etter to timer. De skulle sende meg et telt dagen etter og jeg måtte så sende inn det gamle. Fikk da det nye teltet tirsdag. Topp service kaller jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si... Så jeg kan trykt bestille der? Jeg har hatt noen fryktelige erfaringer med bestilling på nett og reklamasjon, så derfor liker jeg å høre på andre sine erfaringer før jeg bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Mulig et litt "gammelt" innlegg å svare på dette, du har sikkert allerede bestilt :angry:

Men jeg har handlet en del på Barehund.no den siste tiden, og jeg må si at de har utmerket service.

Varene kom relativt kjapt, og betaler man med kort så er frakten gratis.

Så har kun positive erfaringer med de. Men savner et litt bredere utvalg i sortimentet på enkelte ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kommentere det!

Positiv erfaring her i huset. Varene tok "normal" tid, ikke for lenge i hvert fall. Fikk gratis klikker med i

pakken av en eller annen grunn.

Du fikk ikke klikkeren gratis, du fikk den med på kjøpet!

Når en butikk skriver: "kjøp denne mobiltelefonen og få med gratis deksel" blir det feil, de har ikke lov til å skrive det heller!

De skal skrive: "kjøp denne mobiltelefonen og få ett deksel med på kjøpet".

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...