Gå til innhold
Hundesonen.no

Barehund.no

Recommended Posts

Hvordan er det å bestille fra barehund.no? Tar det lang tid før varene kommer? Vil gjerne høre erfaringer fra noen som har bestilt derfra, både positive og negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte varer (betalte med VISA) en mandags morgen, og tirsdag ettermiddag hadde jeg varene i postkassen :). Kjapt og enkelt (men det kan jo hende jeg var litt heldig med "timingen" på bestillingen og at de hadde utsending av varer akkurat da liksom).

Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med dem. Kjøpte et utstillingstelt der i fjor som kom ganske raskt. Dessverre viste det seg at teltet hadde en feil som gjorde at jeg ønsket å reklamere på det. Teltet ble lagt i kjelleren og jeg glemte hele greia i flere mnd. Langt ut på høsten, lenge etter at utstillingene hadde flyttet innendørs, kom jeg på at jeg måtte sende de en mail. Mailen ble skrevet søndag kveld og jeg fikk svar etter to timer. De skulle sende meg et telt dagen etter og jeg måtte så sende inn det gamle. Fikk da det nye teltet tirsdag. Topp service kaller jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si... Så jeg kan trykt bestille der? Jeg har hatt noen fryktelige erfaringer med bestilling på nett og reklamasjon, så derfor liker jeg å høre på andre sine erfaringer før jeg bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Mulig et litt "gammelt" innlegg å svare på dette, du har sikkert allerede bestilt :angry:

Men jeg har handlet en del på Barehund.no den siste tiden, og jeg må si at de har utmerket service.

Varene kom relativt kjapt, og betaler man med kort så er frakten gratis.

Så har kun positive erfaringer med de. Men savner et litt bredere utvalg i sortimentet på enkelte ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kommentere det!

Positiv erfaring her i huset. Varene tok "normal" tid, ikke for lenge i hvert fall. Fikk gratis klikker med i

pakken av en eller annen grunn.

Du fikk ikke klikkeren gratis, du fikk den med på kjøpet!

Når en butikk skriver: "kjøp denne mobiltelefonen og få med gratis deksel" blir det feil, de har ikke lov til å skrive det heller!

De skal skrive: "kjøp denne mobiltelefonen og få ett deksel med på kjøpet".

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...