Himmelblå Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 Sett gjennom alle bildene dine av "Eis" Nydelig uttrykk hun har! Ser du har speilrefleks, bare lurer; hva stiller du på for å få så klare fine farger? Er dessverre enda grønn i det.
tuppetroll Skrevet 3. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 Sett gjennom alle bildene dine av "Eis" Nydelig uttrykk hun har! Ser du har speilrefleks, bare lurer; hva stiller du på for å få så klare fine farger? Er dessverre enda grønn i det. Takk, takk Joda, har speilrefleks - og bruker manuelle innstillinger. Søk etter fotokompendium på google, og sett deg inn i verdiene ISO, Blender og lukkertid - da er du langt på vei
Himmelblå Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 Takk, takk Joda, har speilrefleks - og bruker manuelle innstillinger. Søk etter fotokompendium på google, og sett deg inn i verdiene ISO, Blender og lukkertid - da er du langt på vei Ok, takk skal du ha
tuppetroll Skrevet 5. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 Haha - jeg er flink til å oppdatere tråden da Nye bilder igjen i dag - Ace 7 måneder gammel også sammen med de to andre: Er hun ikke nydelig?
Marianne&Java Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 hun har jo blitt så stor! Utrolig vakker liten jente!
lunapatruna Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 Wow, så vakker hun er! Jeg vil ha terv engang...
Carina Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 Nydelig tervejente! Du tar veldig fine bilder også, kan jeg spørre hvilket kamera du har?
tuppetroll Skrevet 5. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 Nydelig tervejente! Du tar veldig fine bilder også, kan jeg spørre hvilket kamera du har? Jeg har et Canon Eos 350d
Synne N Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 Ace er bare nydelig, hun har jammen vokst masse
Maria Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 Heisann..! Tiden flyr. Hun ser virkelig ut til å vokse i riktig retning. Nydelig jente..
Wicked Sister Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 Å så nydelig! Hun er bare verdens skjønneste terv!
Stine Pernille Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 Ja... Lille-Ace er blitt veldig pen... Ligger i farens gener. Der her i allefall Store-Ace fått utseende fra. Yorro er en nydelig hund. Av den nyere typen belgere. Lett og slank. Han har en veldig fin personlighet og møte mellom far og sønn var veldig artig. Store-bror-Ace hilser til lille-søster-Ace.
tuppetroll Skrevet 6. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 Ja... Lille-Ace er blitt veldig pen... Ligger i farens gener. Der her i allefall Store-Ace fått utseende fra. Yorro er en nydelig hund. Av den nyere typen belgere. Lett og slank. Han har en veldig fin personlighet og møte mellom far og sønn var veldig artig. Store-bror-Ace hilser til lille-søster-Ace. Hehe - jeg har aldri møtt Yorry, men det virker som om Ace har fått det meste av utseendet sitt fra moren. Selvfølgelig har hun fått endel fra Yorry også, men det er ikke vanskelig å se hvem hun er datter av Se bare dette bildet av mor og datter:
MonicaT Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 Utrolig fine bilder og utrolig fin hund. Ace virker som kjempe flott hund, helskjønn og nydelig.
Guest Just me!! Skrevet 8. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2006 Så flott! Tervueren er sinnsykt fine hunder Du er kjempeflink til å ta bilder, har faktisk sett noen av bildene dine i bladet hundesport, tror jeg det var
tuppetroll Skrevet 6. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2006 I dag fyller Ace 9 måneder! Stor jente blitt, og for alvor ferdig med valpetiden og over i kategorien unghund Noen nye bilder;
trevi Skrevet 6. Desember 2006 Rapporter Skrevet 6. Desember 2006 I dag fyller Ace 9 måneder! Stor jente blitt, og for alvor ferdig med valpetiden og over i kategorien unghund Deilige jenten! Grattis med dagen.... Junior først da, men Gleder oss supermasse til Bø nå! Klem fra meg og bjeff fra Roma
tuppetroll Skrevet 6. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2006 Deilige jenten! Grattis med dagen.... Junior først da, men Gleder oss supermasse til Bø nå! Klem fra meg og bjeff fra Roma Tenkte jo ikke på utstillingsklasse da, men sånn generelt liksom Bø blir stas!! Jeg aner photoshoot
trevi Skrevet 6. Desember 2006 Rapporter Skrevet 6. Desember 2006 Tenkte jo ikke på utstillingsklasse da, men sånn generelt liksom Bø blir stas! Jeg aner photoshoot Hehe, bare tulla da vettu Photoshoot blir det ja! Tuppene skal få kjørt seg da *hihi*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar