Gå til innhold
Hundesonen.no

Får ikke svart i tråden...


Recommended Posts

Jeg får ikke svart i denne tråden http://forum.hundesonen.no/index.php?showtopic=12138&st=40

Dvs, når jeg skulle prøve å legge inn en helt enkel kommentar så funket det faktisk, men når jeg prøver å legge ved bilde så fungerer det ikke. Jeg linker fra min egen hjemmeside så det skulle da vel ikke ha noen betydning? Men jeg kommer rett og slett ikke videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo linket derfra mange ganger før? :unsure: Merkelig..

Også får jeg ikke noe feilmelding eller noe heller... Jeg kommer bare ikke videre... :rolleyes:

Men jeg får laste de opp på photobucket isteden da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo linket derfra mange ganger før? :unsure: Merkelig..

Også får jeg ikke noe feilmelding eller noe heller... Jeg kommer bare ikke videre... :rolleyes:

Men jeg får laste de opp på photobucket isteden da. :D

Akkurat det samme skjedde med meg i den samme tråden! Jeg fikk lagt inn de fra photobucket , men ikke det jeg linket til fra siden min. Fikk heller ingen feilmelding, det stoppet bare opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier altså...

Jeg bare prøvde å vente for å se om det skjedde noe etterhvert en gang og da kom jeg bare til "siden kan ikke vises" etter 15-20 minutter liksom. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sammer er med meg. Jeg klarer heller ikke å skifte på signaturen min fra www.webhund.tk til www.brukshunden.net ...

Hadde en tråd om dette for en liten stund siden.. men den ble slettet (uten at jeg fikk noen forklaring på det) <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig? Den godtar ikke å hente bilder fra siden.... mulig det kan være noen IP-adresser som blir blokkert av forumet pga. sikkerhetsårsker... Vi vil gi beskjed når vi finner ut av det.

Jeg har prøvd fra 3 forskjellige pcer :D Olav har også prøvd å hjelpe meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå funker signaturen din i det minste... bildet ligger på min server... men det får så være... til vi får løst dette? ...hvis vi kan.

Ja, får håpe det :P Tusen takk for hjelpen hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når jeg faller ut? Hvit side og feil mld, så kan det gå nesten 1 minutt før jeg får logga meg på igjenn...Jeg bruker IE for jeg alltid har brukt denne, og ikke liker FF. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når jeg faller ut? Hvit side og feil mld, så kan det gå nesten 1 minutt før jeg får logga meg på igjenn...Jeg bruker IE for jeg alltid har brukt denne, og ikke liker FF. :)

neste gang det skjer, kan du ta et skjermbilde av feilmeldingen?

[ALT] + [Print Screen].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...