Jump to content
Hundesonen.no

Stoler du lett på folk du blir kjent med?

Synne N

Recommended Posts

Stoler du lett på nye folk du møter? Føler du deg så pass trygg med noen du netopp har blitt kjent med at du er deg selv hele tiden? Tar du mye intiativ selv til å bli kjent med nye folk?

Jeg er helt annerledes hvis jeg er alene med noen jeg nettopp har blitt kjent med, enn feks hvis jeg er med nye personer og venner da er jeg meg selv fordi jeg vet akkurat hvordan de reagerer på min oppførsel. Rart egentlig, men jeg må liksom føle at jeg kan stole på personen før jeg kommer med min utrolig dårlige humor. Men kommentarene mine uten noen som helst mening slipper ingen unna, for de har jeg ikke kontroll på :) Det varierer egentlig hvor mye jeg tar kontakt selv, men jeg er nok litt sjenert.

hehe... stoler på folk, stoler aldri 100% ikke vondt ment... men det er en regel jeg har for meg selv... :)

Er egentlig en sjenert type jeg da... Men med søstera mi på 6 år er det lett å bli kjent med folk...

Hun går bort, snakker med folk, og så peker på meg og sier jeg er søstra hennes. typisk!! :)

Jeg kan jo ikke bare gå da, det ser ihvertfall dumt ut... Så jeg prater, og prater, utveksler msn. Og går... :)

Vet ikke om hvor mange jeg har blitt kjent med på den måten, men det er mange.. :P

Jeg stoler ikke så veldig lett på nye mennesker nei. Det tar en stund før jeg tør opp. Jeg har ikke så lett for å bli kjent med nye mennesker (i edru tilstand hvertfall :) ), for jeg er ganske sjenert i begynnelsen og mange tror jeg tolker det som arroganse. Men hvis andre tar kontakt, å særlig om vi har noe til felles, så går skravla ustanselig. Men jeg trenger noen som kan dra meg igang på en måte. Er litt tungstartet til tider :)

Ja, jeg stoler lett på folk, dum som jeg er :) Jeg forteller gjerne mye om meg selv og prater masse (eller jeg blir heelt stille). Men det krever tid for å bli ordentlig kjent med meg, ikke bare vite ting om meg.

Sitat en som har kjent meg lenge:

"Julie, nå har jeg kjent deg i 7 år, og jeg kjenner deg fortsatt ikke!"

Ellers tror jeg det beste om folk til de klarer å motbevise det selv.

Jeg stolte lettere på folk før, men etter at diverse ting skjedde tar det ganske lang tid før jeg stoler på folk. Jeg bor på en liten plass, alle kjenner alle. Det er ikke så mange å stole på her. Jeg har kun 3 stk jeg stoler ordentlig på.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...