Gå til innhold
Hundesonen.no

Rar utvekst


morgan

Recommended Posts

Hepp! Vi er nye her på forumet. Fikk denne siden andbefalt av noen på forumet til wheaten-klubben. Vi har en wheaten-gutt på 17 måneder som heter Morgan, og her er mitt problem:

Jeg trodde egentlig dette var et sår etter en skitur, men klippe-Wenche på Jessheim satte meg på en annen tanke. Morgan har fått noe rart nede på beinet, ca. 4-5cm over poten på ene bakbeienet. Jeg trodde som sagt først dette var et sår, men etter hvert ser det mer ut som om det er en liten klo som kommer ut. Den ser ut som en liten tapp som er 5-7mm. Den er svart på tuppen og hard. Jeg tor ikke det er spesiellt vondt, for han reagerer ikke når jeg tar på den. Det rødt rundt og det ser ut som om det er litt sårt. Han slikker seg veldig ofte der, men ellers ser det ikke ut som om det plager han. Noen som har opplevd liknende? Er dette noe jeg bør gå til veterinæren for å fjerne?

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid lurt å ta en tur til veterinæren hvis det ser ut som det kan være en infeksjon. Hvis han slikker på det kan det tyde på at det plager ham, også. Det er ikke alle hunder som viser smerte og ubehag så tydelig! Lykke til! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...