Hanne92 Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 Jeg og søstren min ridde på tur i dag, da det kom en liten løs hund springen mot oss. Den var fra en gård ikke langt unna, eier kom for å hente hunden. Da eieren til slutt fikk tak i den, kom eieren bort til oss og fortalte at hunden var blanding av sør afrikansk rev og hund . Hunden var funnet i en søppelkopteiner i sør afrika og han som hadde funnet den synes så synd på den at han tokk han med seg til Norge. Hunden var på størelse med en jack russel terrier og hadde lys kort pels, noe mørker ved hode. Det hørtes veldig rart ut synes jeg, går det ann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 Vet at hund og ulv er såpass genetisk like at det går an å mixe. Uten at jeg er helt skråsikker, tror jeg at jeg har hørt at reven er for ulik hunden til at det kan bli noe avkom av en eventuell parring. Men det er jo helt sikkert noen type ville hundeslag i Afrika, som er så lik rever at de kalles rev eller noe sånt, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 HUH?? Er det mest fornuftige jeg klarer å komme på å si Hørtes søkt ut spør du meg, men jeg er ingen allviter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 synes så synd på den at han tokk han med seg til Norge... Det er vel ikke bare å ta med seg en utenlands/afrikansk rev til norge.?? Høres ut som en løgnhistore, men er vel ikke umulig å parre rev & ulv/hund.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Sikker på at det ikke var tull?? Jeg sa en gang jeg var så lei av å få spørsmål om rase på Chicka at jeg sa hun var en Norsk Tyttebærhund, personen sa ok og gikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Hvis de fant den i en container er det vel lite sannsynlig at de i det hele tatt har mulighet til å vite hva det er. Men at eieren synes den likner på en rev, og gjerne vil tro det er en, DET går jeg med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 28. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Hihi..tvilte også på det, men måtte bare spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Med tanke på at reven er mest lik på katt så tror jeg virkelig ikke at den er blandet med hund og rev for å være helt ærlig, men at den ligner er greit det skal jeg tro på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Jeg har veldig lite tro på at rev / hund kan parres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar