Gå til innhold
Hundesonen.no

Roger Waters

Anettex

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har fått sitteplass billetter til Roger Waters den 26 juni på vikingstadioen!!! Gjett om jeg er glaaad!!! gleder meg så ufattelig mye!!

Måtte bare dele min store glede her på sonen!! Noen andre som skal der?

(til dere som ikke vet hvem Roger Waters er så har han hvert vokalist i bandet Pink Floyd, kjente sanger: another brick in the wall, wish you were her, high hopes)

Skrevet

heheh dere må bare komme dere å se!! 21000 billetter ble jo utsolgt på 6 timer! skal komme 3 fly med bare lys & lydannlegg!! Jeg er stor pink floyd fan!! gleder meg som en unge! :);)

selger billetter på finn & qxl...

Skrevet

ÅÅÅÅÅ!!

Jeg vil også!

Hele familien min skal.. men var det noen som forbarmet seg over Silje uten penger? NEIDA!

Skrevet

vi danner en stor gruppe å kommer bankende på døra til familien til silje å forlanger at de spanderer på henne denne rå bra konserten!!! :)

Skrevet

Men det er jo bare det at alle billettene er utsolgt... *snufse*

Og hvor gøy er det vel ikke å se at hele MSN listen min har skrevet "weee konsert" som signatur... :)

Skrevet

Skal på Norwegian Wood da han spiller dere den 14. juni. Gleder meg villt! det skal bli helt sjefs!

Roger Waters er bare absolutt helt sjef, og Pink Floyd generelt for den del. Går ikke en dag uten at det står på her.

Billettene til NW ble utsolgt på 18 minutter. Det er galskap!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...