Gå til innhold
Hundesonen.no

Brukshunden.net


Marthe

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Syntes siden din var oversiktlig og fin. Jeg liker den grønn fargen, samt banneren oppe på siden som gjør designet ditt litt stilligere. Og oppdateringa på siden er jo kjempe greit så kan vi se når og hva du skal og har gjort osv. :barfy: Mangen fine bilder og så er det lett å lese og gøy, får mye info osv... Stå på Marthe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Vi har fått ny hjemmeside: www.brukshunden.net :P

Er ikke helt ferdig enda, men har kommet ganske langt. Ønsker gjerne å få litt kritikk på siden :barfy:

Skriv gjerne i gjesteboken også ;)

Synes sida di var fin, jeg :P Gleder meg til å se fortsettelsen.

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ber skal du få :barfy:

For å si det først - siden din er mye bedre enn mange andre her på sonen, så dette pirket jeg kommer med nå er bare ting som kan gjøre den enda bedre, ikke ting som er direkte dårlig liksom. Men here goes:

- Jeg synes ikke de to grønnfargene du har brukt matcher. (Bakgrunnsfargen på overskriftene Meny, oppdateringer og sider vi besøker skjærer mot bakgrunnsfargen.)

- Siden hadde nok vært stiligere hvis du hadde hatt en kontrastfarge, eller evt. en bakgrunn bak selve siden som gjorde at siden kom tydeligere frem.

- Selve viskingen rundt Gobben & Tassa i toppbanneret er ikke helt bra, og drar inntrykket litt ned.

- Til sist; den hvite bakgrunnen på sidene kombinert med bare en grønnfarge gjør at siden er litt kjedelig i fargevalget.

Men ellers er det veldig bra ;)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ber skal du få :lol:

For å si det først - siden din er mye bedre enn mange andre her på sonen, så dette pirket jeg kommer med nå er bare ting som kan gjøre den enda bedre, ikke ting som er direkte dårlig liksom. Men here goes:

- Jeg synes ikke de to grønnfargene du har brukt matcher. (Bakgrunnsfargen på overskriftene Meny, oppdateringer og sider vi besøker skjærer mot bakgrunnsfargen.)

- Siden hadde nok vært stiligere hvis du hadde hatt en kontrastfarge, eller evt. en bakgrunn bak selve siden som gjorde at siden kom tydeligere frem.

- Selve viskingen rundt Gobben & Tassa i toppbanneret er ikke helt bra, og drar inntrykket litt ned.

- Til sist; den hvite bakgrunnen på sidene kombinert med bare en grønnfarge gjør at siden er litt kjedelig i fargevalget.

Men ellers er det veldig bra :)

Lykke til videre!

Tusen takk :) Er helt enig i de fargene :P Holder på å finne ny grønnfarge, men det er ikke så lett :P

Til dere andre; Tusen takk :)

Hvis det er noen som ønsker at jeg skal linke, er det bare å gi beskjed. Har valgt denne gangen å bare ha tekst linker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Synes siden din er kjempeflott jeg! :P

Eneste minuset er at bloggen er av kode som nesten er direkte kopiert fra min og deretter fra Tine, så den passer jo ikke inn på siden din med tanke på skrifttype og farger. Heller ikke med linkene som flytter på seg når man holder musen over, siden du ikke har det på de andre sidene dine. :)

Også er det litt kjipt at jeg har jobbet veldig masse med de kodene for å gjøre dem personlig når andre kopierer dem uten å forandre på noe særlig.. *slemmeCarina* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes siden din er kjempeflott jeg! :)

Eneste minuset er at bloggen er av kode som nesten er direkte kopiert fra min og deretter fra Tine, så den passer jo ikke inn på siden din med tanke på skrifttype og farger. Heller ikke med linkene som flytter på seg når man holder musen over, siden du ikke har det på de andre sidene dine. :P

Også er det litt kjipt at jeg har jobbet veldig masse med de kodene for å gjøre dem personlig når andre kopierer dem uten å forandre på noe særlig.. *slemmeCarina* :)

Hei :P Tine hjalp meg med bloggen i går, siden jeg har hatt endel problemer med den. Farge kodene skal bli endret, men jeg har ikke tilgang til Go live eller front page før fredag :P Jeg trodde det var Tine som hadde laget koden, hvis ikke hadde jeg spurt deg om lov :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Synes den så bra ut jeg! Spennende å lese om malleplanene! Du kan gjerne linke hvis du vil..hvis jeg kan linke til deg?:P

Tusen takk;)

Ja, selvfølgelig, er veldig glad for det ;) Belgerlinkene skal få en egen plass, slik som Border collie linkene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...