Silje Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Er det noen som trenger /eller bare har lyst til å sitte på med meg Fra Stavanger ned til NKK Kristiansand? Jeg syns det er så vanvittig kjedelig å kjøre alene! Så skal du ned for å stille ut hunden din, eller bare har lyst på en roadtrip, si i fra!
Marthe Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Hvilken helg er det ? Har veldig lyst å gå ned å kikke hvertfall
Taz Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Jeg kan være med. Var vist denne helgen jeg skulle passe Setterene. Også må jeg droppe å se Formel 1 live.
Silje Skrevet 25. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2006 Jeg reiser 6 mai Så flott Trine! da har jeg hvertfall noen å synge sammen med i bilen!
Anne Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Hadde det vært søndagen du skulle kunne jeg godt sittet på, typisk <_< Var nettopp inne på PMen, det blir 6 norfolker!!! Nerver *Endret av moderator på grunn av dobbelposting* Silje
Caroline Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Skulle gjerne sittet på, men det var bare å komme seg til Stavanger først da Hehe... Får vente til juni vi
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar