Guest Christine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Hei, og hå, på tide og lage en ny tråd.. Gutten min har blitt hele 4 år..! Dette siste året har vi satset og gjort en STOR fremgang.. Vi har fått trent SUPER mye, og jeg må si at jeg er stolt av han.. I det siste har vi trent på Hopp i agen hjemme, og det var DE bråe, og vanskelige svingene...Hva Milo gjorde? Skjønte absolutt ALT, og vrei seg i lufta, klar til å ta fatt på enste hinder. I lydighet har han vist en overaskende fremgang... Hvor har det blitt av hunden osm alltid stakk av, trakk i båndet, markerte seg OVERALT, ikke vill lystre og gjorde mamma flau? Nå kommer han hver gang jeg roper, går fot,(med unntak a noen få ganger), stopper og tisser når han må på do, skvetter liksom ikke bare, gjør så å si alt jeg vil ha han til og gjøre, og gjør meg stolt..Litt av en framgang? hva? Har fått mange tilbake meldinger at Milo er en utrolig rolig hund til å være setter. Ta utganspunktet i utstillinga i går, så når jeg tok han ut av buret så skulle han ikke bare vimse rundt meg, han lå seg bare ned og slappet av.. Han er bare verdens herligste hund, og han vil ALLTID være den som blir husket som min beste venn..
Tine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Milo er en kjempe fin hund, og du tar alltid like fine bilder ser ut som dere er verdens beste perle venner
Monika! Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Milo er jo så nydelig da herlig voffs Og ja han var meget rolig til å være setter, husker bestefar sin vimsete setter jeg. Og alle andre setterne jeg har møtt.skikkelig vimsekopper, men Milo var meget rolig
LouDan Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Milo er utrolig nydelig! Den peneste setteren jeg vet om! Så utrolig nydelig! :love2:
Guest Christine Skrevet 27. April 2006 Rapporter Skrevet 27. April 2006 Hihi,..Takk for søte ord.. Det med at han er så ruli, skjønner jeg ikke... Er det noe jeg har gjort? Siden andre hundene i kullet er helt gale
cocker-eier Skrevet 27. April 2006 Rapporter Skrevet 27. April 2006 Han er kjempeflott! Ikke rart Mia er litt avstandsforelsket i han.
Guest Christine Skrevet 27. April 2006 Rapporter Skrevet 27. April 2006 HeHe..ja, Mia på hundetreff.. Smuugtitter opp på Milo hele tiden...
Blackburn Skrevet 27. April 2006 Rapporter Skrevet 27. April 2006 Milo er jo bare nydelig! Er den fineste engelsken setteren jeg vet om ihvertfall
Guest Christine Skrevet 27. April 2006 Rapporter Skrevet 27. April 2006 HiHi..Og gjett hvem som får leve en uke med oss da?
~Marlene~ Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 *Bilde* har aldri sett så vakker engelsk setter før! *vil ha vil haaa*
Guest Christine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 HeHe..Joda, men en Engelsk Setter krever mye også
Guest Christine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 HeHe..Synd med sant..Han er allerede giftet bort...
Ingvild Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 Aaw, så fin han er! Dere har fått fart på hold-fast-treninga også ser jeg (jeg prøver meg på å lære Tinka å holde i griseører uten å tygge, ikke alltid like lett).
Guest Christine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 HiHi.. Glemmer ALDRI den gangen mamma heiv alle visne roser i komposten, så hoppet Milo opp, stjal den som var mest vissen, og ga den til veninna mi
Artemis Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 Og ja han var meget rolig til å være setter, husker bestefar sin vimsete setter jeg. Og alle andre setterne jeg har møtt.skikkelig vimsekopper, men Milo var meget rolig Det med at han er så ruli, skjønner jeg ikke... Er det noe jeg har gjort? Siden andre hundene i kullet er helt gale Dette med at setterne er så ville og vimsete, huff og huff. Oppspinn altså! I hvert fall når det gjelder mine, og Milo også tydeligvis Det finnes rolige settere og altså! Men så skal det sies at noen venner av oss har en engelsk setter som da den var ung tok stand på fluer... Kjempesøt med buketten i munnen altså! Hadde det ikke vært for at mine hunder er hanner begge to så hadde de garantert sagt ja! Hehe Så flink han er til å holde ting
Guest Christine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 HeHe.. Ja, altså..Litt oppspinn da...Men ALLE setterne jeg har møtt er energibomber med store bokstaver Men Milo er vant til å være homse, så hvorfor ikke gifte seg med en av dine? *dumtforslag*
Artemis Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Er på setter nummer 3 jeg, og ingen har vært ville energibomber Nå er minstemann bare 12-13 uker da men Ps: Du får heller ta å få tak i en skikkelig dame til Milo
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar