icebluelagoon Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Har pusset opp den gamle freewebs siden min nå. Ta en titt davel! www.shetland.moo.no
Tine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Siden var oversiktlig og fin men kanskje den store banneren kunne vært i samme designet som selve layouten? Eller alt i samme farge da? Jeg liker så godt de blidene du tar hunden er alltid like fin på bildene ja Ellers er siden fin og gøy og lese om deg og det andre på siden.
TineSimbaNana Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 har ikke du en annen side også ??
Sfs Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Fin hjemmeside og ikke minst hund! Hvordan fikk du banner på freewebs? Jeg har nettopp skaffet meg freewebs hjemmeside og der fikk jeg inntrykk av at man måtte velge en standar layout og bare bytte ut bildet som var på den standaren, noe som som oftest var et lite bilde...
icebluelagoon Skrevet 24. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2006 http://www.shetland.moo.no Takk Line
icebluelagoon Skrevet 24. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2006 Siden var oversiktlig og fin men kanskje den store banneren kunne vært i samme designet som selve layouten? Eller alt i samme farge da? Jeg liker så godt de blidene du tar hunden er alltid like fin på bildene ja Ellers er siden fin og gøy og lese om deg og det andre på siden. Helt enig! Har tenkt til å skifte det ut!
icebluelagoon Skrevet 24. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2006 har ikke du en annen side også ?? Jo!
icebluelagoon Skrevet 24. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2006 Fin hjemmeside og ikke minst hund! Hvordan fikk du banner på freewebs? Jeg har nettopp skaffet meg freewebs hjemmeside og der fikk jeg inntrykk av at man måtte velge en standar layout og bare bytte ut bildet som var på den standaren, noe som som oftest var et lite bilde... Jeg valgte en layout med banner, enkelt og greit! Du vet hvordan du bytter ut bilde??
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar