Jump to content
Hundesonen.no

Lufte hunden din?

yvonne_89

Recommended Posts

heisann, jeg er en 17 år gammel jente ifra bergen som har lyst til å på tur med hunder, kanskje trene litt klikke trening :)

Bor i Loddefjord, Sælvei fint om du bor i nærheten av der :)

Har gått på tur siden jeg var liten med hunder men sluttet når jeg var ca. 15 år og har lyst til begynne igjen med det. Liker å gå på turer i skog og mark og trene noen triks ;)

Bare gi en lyd ;)

Mvh [email protected]

Heldige folk som bor i Loddefjord! Hvis du ikke får respons her så er det nok fordi det blir litt drøyt å kreve at du skal ta en halvtimes flytur hver gang du skal lufte hundene våre. Kanskje du får mer respons hvis du henger opp en lapp på nærbutikken eller noe sånt? :)

Guest Christine

Heldige folk som bor i Loddefjord! Hvis du ikke får respons her så er det nok fordi det blir litt drøyt å kreve at du skal ta en halvtimes flytur hver gang du skal lufte hundene våre. Kanskje du får mer respons hvis du henger opp en lapp på nærbutikken eller noe sånt? :)

Døh..Jeg har hundelufting i Trøndelag da... ;P

Sett hunden din på Trondheim bussen, så henter jeg han på Buran...

ja, hehehe :rolleyes:

Synd vi ikke bor i loddefjord lenger da. Tror ikke klikker treningen hadde vært noe siden han er sta som en stein og eg ble fort oppgitt. Hehe neida.

Anyways lykketil med å finne vofser å passe. ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...