Guest Jonna Skrevet 18. April 2006 Rapporter Skrevet 18. April 2006 Er på jakt etter eb spesiell sporsele. Det er en som er stillbar y-front på, og en kraftig strikk rundt buken og feste er under buken. Vet noen om en nettbutikk som selger denne? Dem har dem ikke inne på den lokale sjappen lengre (kommer ikke igjen før senere.. <_< )
Mud Skrevet 19. April 2006 Rapporter Skrevet 19. April 2006 Er det den"ettellerannet" Larsen selen du tenker på? Med feste for lina under buken og "alt" er fleksibelt på en måte? I såfall har jeg en jeg ikke bruker lengre, den passer ikke til Lokeliten`s sporemåte. Den har blitt brukt på en toller og de er jo svært så justerbare. Jeg måtte bestille fra den lokale dyrebutikken her, tror ikke du finner den på nettet.
Guest Jonna Skrevet 19. April 2006 Rapporter Skrevet 19. April 2006 Er det den"ettellerannet" Larsen selen du tenker på? Med feste for lina under buken og "alt" er fleksibelt på en måte? I såfall har jeg en jeg ikke bruker lengre, den passer ikke til Lokeliten`s sporemåte. Den har blitt brukt på en toller og de er jo svært så justerbare. Jeg måtte bestille fra den lokale dyrebutikken her, tror ikke du finner den på nettet. Stemmer det ja Er "Larsen" som lager dem. Vi kan ta det på PM/MSN Senere.
Lazita Skrevet 20. April 2006 Rapporter Skrevet 20. April 2006 sjekk på finn.no der har slike seler vært arvetert av og til i det siste
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar