Ingvild Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Da var vi hjemme fra tur. Tinka lukter tydeligvis løpetid fremdeles, og tre hannhunder måtte dele på henne - buhunden Ask, engelsk setteren Milo og vorsteheren Dennis. Tinka koste seg hun, sa ikke fra i det hele tatt. Men hun er rimelig sliten nå. La seg ned på bussholdeplassen mens vi venta på bussen, var like før hun rulla seg over på ryggen og snorket. Her kommer bilder fra treninga/turen, tok ikke så veldig mange. Området vi var på var forresten kjempeflott - stor asfaltplass, inngjerdet, benker og bord og både sol, skygge og litt tak. Eneste ulempen var at det kom litt folk, men de dro da etterhvert de også (man kan lure på hvorfor). Det eneste dumme med å ta buss med Tinka, er at jeg blir våt på buksa siden hun hviler hodet sitt på kneet/låret mitt: Tinka slapper av i sola: Ask og Marie: Milo: Sånn ser munnen til en overbitt, matglad labrador ut når hun har fått smaken på godbiter og håper at eieren har mer:
Ingvild Skrevet 17. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2006 Milo med lang tunge etter en hard Tinka- og fuglejakt: Dennis vil gjerne gi Tinka en klem (eller så rekker han ikke bort til å ri på henne): Marit og Christine tar bprt Dennis og Milo mens Tinka kommer ruslende til meg: Bomse-Tinka. Det lå en baguett oppi søppelkassa, den ville hun gjerne ha, hun hoppet til og med opp og stakk hodet inn i hullet, men fikk ikke tak i baguetten. Kåte hannhunder og likeglad tispe som nettopp er ferdig med løpetid: Kommer mer, må dele opp.
Ingvild Skrevet 17. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2006 Sliten Tinka som ligger og slapper av:
Benedicte Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 så ut som de koste seg ja Tenker Tinka ble lei seg når hun ikke fikk tak i den baguetten?
Ingvild Skrevet 17. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2006 så ut som de koste seg ja Tenker Tinka ble lei seg når hun ikke fikk tak i den baguetten? Ja, selvsagt. All tap av mat er verdt å gråte over.
Guest Christine Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Ntå..Så flotte bilder..Mine bilder kommer nok også snart engang Milo og Dennis var også veeeldig slitne, og jeg og Marit rakk akuratt ikke bussen vår..Etter en time til i byen, så kom vi oss på bussen hjemover..
Guest Christine Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Ja, selvsagt. All tap av mat er verdt å gråte over. HaHa..Snakker du om sjokkisen til de to jentene eller?
Guest Christine Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Her kommer mine bilder Milo står som han står; JEg stiller han opp: Oppstilling på Dennis Dennis med maling på øret sitt Tinka og Ingvild med enormt flott kontakt Ask Tinka med sikkelring rundt øyet sitt(forundrer meg ikke om det er Dennis) Milo og Dennis foran en..ehh...Statue? Og til slutt: Milo på bussen, i dvale modus
MarieR Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Så fine bilder! Ask er sliten, og koste seg utvilsomt, selv om både han og jeg var helt håpløse i dag takk for turen
Ingvild Skrevet 17. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2006 Kjempeflotte bilder, Christine. Og takk for turen, ja. Tinka og Ingvild med enormt flott kontakt Jøss, står jeg sånn til vanlig også mon tro?
Guest Christine Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Kjempeflotte bilder, Christine. Og takk for turen, ja. Jøss, står jeg sånn til vanlig også mon tro? HeHe...Tenker på stillingen din? Neida..Bare jeg som er ekspert på blink skudd Takk for turen forresten
Mud Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Så flotte bilder Og jaktgutta tok til takke med noen stive råddyr etter en mislykket damejakt ?
Guest Christine Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Så flotte bilder Og jaktgutta tok til takke med noen stive råddyr etter en mislykket damejakt ? HeHe..Ja...Og bacon pølsene våre ( ) og markering på verktøy til byggere, stoler på cafeer osv.:NEi, bytur må vi nok mer på..
Huldra Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 Jeg vil også!! At jeg ikke så dette forumet før i dag.. Hadde Tulla vært med, hadde de i alle fall hatt to løpetisper.. hehe..
Ingvild Skrevet 30. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2006 Jeg vil også!! At jeg ikke så dette forumet før i dag.. Hadde Tulla vært med, hadde de i alle fall hatt to løpetisper.. hehe.. Pff, det er to uker siden vi var på denne turen, så Tulla hadde vel knapt fått løpetida si da (og Tinka var jo ferdig). Men du må bli med neste gang!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar