Toya Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 detta her er nå til helga detta... da må jeg si at jeg ikke kommmer... jobber lørdag, og henter Ruby på søndag... så dere får ha lykke til alle sammen soim skal stille, så forventer jeg MASSE bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 detta her er nå til helga detta... da må jeg si at jeg ikke kommmer... jobber lørdag, og henter Ruby på søndag... så dere får ha lykke til alle sammen soim skal stille, så forventer jeg MASSE bilder Bilder kan jeg love deg! Spesielt hvis jeg får lov til å lane et kamera fra jobben til mamm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Jeg har iallefall ikke fått noen PM enda. Bilder kan jeg love at det kommer herfra og ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildand Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Jeg skal stille begge hunder begge dager Eneste problemet er at jeg bare er en person. Håper det ikke kræsjer!!! Venter spent på info i posten <_< Noen andre som skal stille staff eller berner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Hmm..du kunne sittet på i fine "off-road" bilen min, men nå har det seg sånn at en viss Grevinne fra Ullernåsen har tinget passasjersete alt Flir, jepp hun har det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 Blir nok til at jeg kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 Noen som har fått pmen? Kunne dere vært så snille og sjekka mange boxere som stiller både lørdag og søndag. Hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 Noen som har fått pmen? Kunne dere vært så snille og sjekka mange boxere som stiller både lørdag og søndag. Hadde vært supert Har forstatt ikke fått jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 26. April 2006 Rapporter Share Skrevet 26. April 2006 Har forstatt ikke fått jeg Ikke jeg heller.. Begynner å bli en smule utålmodig her ja! De er jo så utrolig seine på alt. I morgen BØR den ha kommet for jeg kjører tiiidlig på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildand Skrevet 26. April 2006 Rapporter Share Skrevet 26. April 2006 Den ble sendt ut onsdag morgen så vidt jeg forstod. Det hadde visst skjedd en database-kræsj. Så den kommer nok i dag, torsdag, ja! Håper det, for begynner å bli temmelig utålmodig! De kunne hvertfall lagt den ut på nettet da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 Da har jeg fått PM.Oppmøte 09:00 *gjesp* og det er hele 7 Groenendaeler! Bare en Tervueren? Hørtes rart ut...Mitt inntrykk er at det stort sett er snørrogførti terv og et par enslige gronniser. Boxer var det 6 stk av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 Jeg har fått PM ja, men kun for lørdagen.. Har ikke fått startnr for søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 Jeg har fått PM ja, men kun for lørdagen.. Har ikke fått startnr for søndagen. Jeg har bare fått for søndagen?Det er bare da jeg (les:hilde/LBL) skal stille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 jo, men jeg skal liksom stille begge dager, har jo betalt og alt! Prøver å få kontakt med de som har med det å gjøre, men det er visst ikke så enkelt. Har prøvd å ringe siden 2 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 jo, men jeg skal liksom stille begge dager, har jo betalt og alt! Prøver å få kontakt med de som har med det å gjøre, men det er visst ikke så enkelt. Har prøvd å ringe siden 2 i dag. Så du har bare fått fra dobermannklubben og ikke rottweilerklubben? Merkelig...jeg har jo fått Du får sikkert i morgen da..men det er jo for sent eller? Cavalier king charles spaniel har oppmøte kl09:30 hvis det hjelper deg noe..Dere er 11 stk og dommer er Rajko Rotner. 4 raser før dere i ringen.Ring 6. Edit: dere 25 stk..11 valper:P Du verden så mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 Så du har bare fått fra dobermannklubben og ikke rottweilerklubben? Merkelig...jeg har jo fått Du får sikkert i morgen da..men det er jo for sent eller? Cavalier king charles spaniel har oppmøte kl09:30 hvis det hjelper deg noe..Dere er 11 stk og dommer er Rajko Rotner. 4 raser før dere i ringen.Ring 6. Edit: dere 25 stk..11 valper:P Du verden så mange! Jeg har henta PMen til Cavkooik ettersom hun har vært i Stange denne uka og hun har liksom fått begge i samme brev. Så ja det er rart.. I morgen er nok for sent ja, for jeg kjører klokka 5 i morgen tidlig jeg! 25 er ikke så mange til å være Cavalier da. På lørdag er det 32 voksne.. hehe Har vært med på utstillinger hvor det har vært 70 og jeg. Edit: fikk endelig tak i ei nå, hun sa at det er sikkert på vei,men var forsinka pga datakræsjen, men hun sa at jeg kunne få ordnet det på lørdag så det ordnet seg helt sikkert. Edit2: Jeg har forøvrig oppmøtetid klokka 11 på Lørdag, men kommer sikkert i 9 tiden om noen vil hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Jeg kommer kl. 9! Romeo har akkurat blitt bada, så han blir med, han og Vi sees da folkens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Jeg kommer.. Skal sitte på med Kristina. Men desverre uten hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Vettu... Jeg lette og lette etter folk jeg kjente, men de eneste var fra klubben og gamle kjente.. Jeg så etter alle sammen, men fant ingen.. Kan ikke alle legge ut bilder av seg sånn at vi kan finne hverandre i morra? Jeg starter: http://img117.imageshack.us/my.php?image=jogrpleir7wf.jpg Meg og Romeo fra leiren 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Lette jeg og, men ikke mange jeg så nei. Møtte kun Loke og Anette, og LBL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 3. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2006 Lette jeg og, men ikke mange jeg så nei. Møtte kun Loke og Anette, og LBL. Jeg så deg da du snakka med Anette og Hilde! Jeg satt på andre siden av ringen ved siden av et bur med et blått teppe over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2006 Jenta mi ble BIM her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar