Gå til innhold
Hundesonen.no

Mmmm.... så delikat:(

Henriette

Recommended Posts

Skrevet

Donny kommer inn etter å ha ver ute med samboerog hans far(de bygger hundegård, ja på påske aften) synes det lukter litt rart men tenker det er noe ute... så står plutseli leo og slikker på hoftatil donny, somer dekt i katte bæsj... gud for en stank, rett i dusjen og en halvtime med misshandlig... hehehe

Skrevet

Brrr det er ikke morro, Chicka rullet seg i kukaka for noen år siden, da kan dere tenke dere jeg var blid, hadde nesten en times tur hjem igjen også... <_<

Skrevet

Gammle blandings hunden min Charo elska å finne dode gnagere. løfta dem etter halen og leka litt men dem før han la de fra seg og tok svale stup å rulla på dem

Skrevet

Huff og så kattedritt. Det stinker jo nå så inni hampen. Det er den ekleste skiten som går an å tråkke i syns jeg. :) .

Skrevet

Våkna i dag tidli, slipper vovsene ut(2 i hundegård og donny løs) går inn og er der en stund, slipper inn vovsene og Donny har klart det igjen!!! :rolleyes: full i kattebæsj. åååå.... ;)

Skrevet

Gammle blandings hunden min Charo elska å finne dode gnagere. løfta dem etter halen og leka litt men dem før han la de fra seg og tok svale stup å rulla på dem

ÆÆÆsssj!! Det brukte min gamle hund å gjøre også :) ÆÆÆÆSSSSJJJ. Favoritten var døde markspiste fugler som jeg ikke rakk å oppdage før bikkja rulla rundt i hærligheta <_<

Skrevet

De ruller seg for å "dekke over" sin egen lukt, slik at byttedyr ikke skal kjenne lukten av dem.

Cita spiser også kattedrit <_< Men de fleste hunder slutter som oftest om man setter dem på en "ananas-kur"

Skrevet

ananas kur?

Jeg tror det er to skiver hermetikk-ananas i uken :) Man kan også kjøpe det i dyrebutikk. Det er et stoff i ananas som hundene "leter etter" når de spiser dyreavføring (eller i hvert fall får de til å slutte å spise det).

Skrevet

Jeg tror det er to skiver hermetikk-ananas i uken :) Man kan også kjøpe det i dyrebutikk. Det er et stoff i ananas som hundene "leter etter" når de spiser dyreavføring (eller i hvert fall får de til å slutte å spise det).

genialt... dette skal vi prøve

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...