Gå til innhold
Hundesonen.no

Mudi - Sigerdrivas Büszke Bajnok


LouDan

Recommended Posts

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Søt han er :P Ace hilste på søsknene hans her om dagen - utrolig sosiale!

En ting er sikkert, Julie, du trenger speilreflekskamera for å få bilder av han der :P

He, he, he :P Hadde jeg bare hatt råd :P Men jeg får et nytt kamera om ikke så mange dagene :P Har bestilt et Canos Powershot S2 IS :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han var nydelig. Og jeg som glemte å anbefale navnet Büszke. HVordan kom du på det? det passer jo utrolig bra! :P

Oppdrettern hadde snakka med ei venninne av seg i Ungarn, og hu foreslo det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så nydelig :P Lille tvangskoseren :P

Vettu? Jeg skjønner fullt og helt hva du mener :P Setter jeg meg ned, kommer han løpende med (labrador) tunga si, og alt går over i en kosestund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vi hilste på het Shani. Hvordan det ? :)

Jeg gikk på klikkerkurs med en mudi tispe i fjor sommer, så lurte på om det var samme.

Men hun het Fia, var fra samme oppdrett da :P

Herlige bilder forresten, gratulerer så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på klikkerkurs med en mudi tispe i fjor sommer, så lurte på om det var samme.

Men hun het Fia, var fra samme oppdrett da :P

Herlige bilder forresten, gratulerer så mye :)

Ja.. Det er søstra til Shani :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Ja folkens, det er godt å være tilbake :) Er lenge sida sist nå. Bajnok har begynt med agility, og det går sinnsykt bra! ;) Alt ligger på meg nå. Og jeg og Karine har bestemt at om 3-4 år vil det stå hvertfall 2 mudier på NM-pallen ;)

Her kommer det flere bilder, noen gamle og noen relativt nye..:

Bilde-045.jpg

Bilde-073.jpg

Bilde-081.jpg

Bilde-349.jpg

:)

IMG_0222.jpg

IMG_2659.jpg

IMG_5499.jpg

IMG_5994.jpg

IMG_6243.jpg

Synes dette er et ganske kult bilde! ;)

IMG_0305.jpg

Flere bilder kan sees på hjemmesida ;)http://www.agilitydog.tk

Edit: Endret det ene bilde. Linken funka ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Ser at en oppdatering kanskje er på tide. Bajnok har nå blitt 3 år med tittelen N S uch NV'08. :) Vi konkurrerer i kl.2 agility og kl.1 hopp. Vi har begynt å trene en del spor, og i mangel på sted å trene agility, har det blitt veldig mye lydighet de siste ukene. Vi har også flyttet til Furuset.

Noen bilder:

DSC_4165.JPG

DSC_4171.JPG

DSC_3579.JPG

DSC_3523.JPG

Jager kongle...

DSC_3136.JPG

Sammen med kompisen Gordon

DSC_4388.JPG

Rare gutten min :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjempefin! :)

Jeg er litt fan av dere, for jeg fant en agility film med han og Nemi da jeg skulle få welsh valpen min.

Har sett den 100 ganger mens jeg ventet på Ellie :) Også var musikken så kul :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjempefin! :)

Jeg er litt fan av dere, for jeg fant en agility film med han og Nemi da jeg skulle få welsh valpen min.

Har sett den 100 ganger mens jeg ventet på Ellie :) Også var musikken så kul :whistle:

Hehe :P Så koselig å ha fans :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dagene går og går. Det er deilig å bo alene, gitt. Har merket at Bajnok har blitt roligere etter at vi flyttet. Har i mitt lille hode tnkt at det er fordi han ikke lenger trenger å passe på hele familien. Bare meg (han er litt kontrollfreak, ja :P) Han slapper av bedre, og er ellers en liten herlig sak.

Etter at vi flytta til Furuset har jeg funnet en ny måte å trene apport på. Bajnok har virkelig hatet apportbukken tidligere. Han apporterte omtrent alt annet enn den, men nå har vi begynt å leke med den, og frem til jeg får koblingen apportbukk=drit kult så fortsetter vi på samme måte som tidligere. Vi leker inn på plass med apporten og vi leker inn opptak og løping inn til meg. Har ikke fått noe tygging enda, så vi fortsetter på samme måten.

Her kommer noen bilder igjen:

DSC_5064.JPG

DSC_5066.JPG

DSC_5069.JPG

Han har også blitt knøvlet av Tia en del i det siste :twisted:

DSC_5091.JPG

DSC_5179.JPG

DSC_5220.JPG

DSC_5576.JPG

Sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder. Pen er han :twisted:

Angående det med at han er blitt roligere etter at dere flyttet for dere selv, så har jeg merket akkurat det samme på Sico! Han roer seg mye fortere inne etter tur f.eks, og på dager som i dag hvor han bare har vært ute og tisset, så ligger han allikevel og snorker i sengen min fortsatt. Og det hadde han ikke gjort hjemme hos foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder. Pen er han :twisted:

Angående det med at han er blitt roligere etter at dere flyttet for dere selv, så har jeg merket akkurat det samme på Sico! Han roer seg mye fortere inne etter tur f.eks, og på dager som i dag hvor han bare har vært ute og tisset, så ligger han allikevel og snorker i sengen min fortsatt. Og det hadde han ikke gjort hjemme hos foreldrene mine.

Ikke sant, det er det samme her. Vi har vel enmannshunder begge to da :P hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...