Gå til innhold
Hundesonen.no

Fuglehundutstilling Lone camping


jaktlykke

Recommended Posts

Har stilt der tidligere, tar sikkert turen innom og titter om jeg er i nærheten uten å stille gamlemor. Liker den utstillingen som regel bedre enn "vanlige" utstillinger, dommerne er blide, åpne, forteller masse, begrunner, tar seg god tid og alt er hyggelig og lite formelt fuglehundfolka imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må du gjøre :) Hadde vært knallkjekt å treffes!

Ja sant :) også er det jo ikke så langt i fra myrbø(kan jeg sikekrt overtale far til å kjøre en tur der for å kjøpe noe digg til hundene for de er så rimelig på alt der inne i forrhold til andre dyrebutikker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

;) Jeg skal ikke stille likevel. Fikk mail fra Vestlandske Fuglehundklubb om at NKK nekta vår rase å stille siden klubben ikke hadde søkt om å få ha den med...?? Men i deres egen utstillingsannonse står det svart på hvitt at utstillingen er åpen for alle raser i gruppe 7.

Er egentlig småforbaska fordi jeg jobber i helgene, og har bytta og styrt med vaktene mine for å få dette til. Så i stedet for at jeg skulle ha jobba èn helg, må jeg nå inn og jobbe både denne og neste helg - til ingen nytte :)

Fatter ikke hva de tenker på - ei som har en stabijhounvalp i Bergen fikk muntlig beskjed fra klubben om at det var OK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Jeg skal ikke stille likevel. Fikk mail fra Vestlandske Fuglehundklubb om at NKK nekta vår rase å stille siden klubben ikke hadde søkt om å få ha den med...?? Men i deres egen utstillingsannonse står det svart på hvitt at utstillingen er åpen for alle raser i gruppe 7.

Er egentlig småforbaska fordi jeg jobber i helgene, og har bytta og styrt med vaktene mine for å få dette til. Så i stedet for at jeg skulle ha jobba èn helg, må jeg nå inn og jobbe både denne og neste helg - til ingen nytte :)

Fatter ikke hva de tenker på - ei som har en stabijhounvalp i Bergen fikk muntlig beskjed fra klubben om at det var OK...

Desverre er det sånn at raseklubbene bestemmer hvilke utstillinger rasen får delta på... At de har skrevet i annonsen sin at alle får stille er nok en tabbe fra deres side. Og det med valpen; valpeshow er uoffisielt, og derfor kan de tillate alle raser å stille på valpeshow, dette har ikke NKK noe med (såvidt jeg vet ihvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, takk for infoen Caroline! Litt surt er det lell ja... men får vel se det positive i det; får tilbakebetalt 280 kroner :)

Søren heller da får jeg ikke sett dere i aksjon alikavell da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...