Gå til innhold
Hundesonen.no

Skryte litt:)

Yakine

Recommended Posts

Skrevet

Vel, det her har jeg laga til tanteungen min! :)

Sånn ser lua ut bak...

P1010015.jpg

Her kler svigersøster på henne :D

P1010017.jpg

Sånn ser det da ut!

P1010018.jpg

Skrevet

Dæven steike...

Vet forsatt hvem som skal strikke t meg den dagen jeg får beibis, enten du vil eller ikke :D

:)

Hihi...

Skrevet

Har du strikket alt det!! WOW!

Og jeg som følte meg ganske så imponert av meg selv som har klart å strikke en halv sokk :)

Tipper babyen din kommer til å få en del fine ting ja :D (hvordan går det forresten?)

Skrevet

Har du strikket alt det!! WOW!

Og jeg som følte meg ganske så imponert av meg selv som har klart å strikke en halv sokk :D

Tipper babyen din kommer til å få en del fine ting ja ;) (hvordan går det forresten?)

Hehe, jeg er ikke så god på sokker da, så det er da stort med en halv sokk! :D;)

Jeg skal begynne på et sett til babyen så snart jeg får lønning nå! Kan ikke vente vettu! :)

(Det går veldig bra! Er i uke 15 på lørdag! :D Vi har vært på en ultralyd da, fikk se babyen og de målte hvor gammel den er. Så skal vi på ultralyd i mai og! Og da kan vi få vite kjønn og sånn om vi vil! ;) )

Og takk til dere andre! Hun er virkelig en skjønn jente, Mathea-prinsessa! :D

Skrevet

åå, så spennende! Er dere sånn som vil vite kjønn eller ikke?

*håpe dere vil slik at jeg slipper å vente så lenge!! *

Er så håpløst nysgjerrig på alt mulig jeg..

Skrevet

åå, så spennende! Er dere sånn som vil vite kjønn eller ikke?

*håpe dere vil slik at jeg slipper å vente så lenge!! *

Er så håpløst nysgjerrig på alt mulig jeg..

Hehe :)

Vi har snakka om det ja, og tror nok vi vil vite det! Men samtidig så er det jo så spennende å ikke vite å! :D

Skrevet

Hehe :)

Vi har snakka om det ja, og tror nok vi vil vite det! Men samtidig så er det jo så spennende å ikke vite å! :D

Nei ikke få vite det da, da åpner jo dere presangen før dere får den.

Vi ba om ikke å få vite det på begge ungene, men forskjellen på å bære fra guttungen i forrhold til jentungen at jeg var nesten 100% sikker på at det var en gutt(han var så mye mer urolig enn jentungen). :D

Skrevet

Nei ikke få vite det da, da åpner jo dere presangen før dere får den.

Vi ba om ikke å få vite det på begge ungene, men forskjellen på å bære fra guttungen i forrhold til jentungen at jeg var nesten 100% sikker på at det var en gutt(han var så mye mer urolig enn jentungen).

Vet ikke om vi greier å holde oss :D Hehe... :)

Så utrolig fint. :D Du er kjempeflink da!!!

Tar du imot bestillinger?

Ja, det kan da hende?! :D;)

Så pent det var, du er kjempeflink :D . Selv så vet jeg knapt at fram på en strikkepinne ;) .

Takk! ;)

Så flink du er :P

Takk! :P

(Måtte ta bort noen smilyer)

Skrevet

Oj! Imponerende :)

Takk! :D

Wow så flink du er! *bestiller sånt* :D

Hihi! :D Bare du betaler garn du så! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...