Anettex Skrevet 12. April 2006 Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 Heisann! jeg har ingen program til å lage en skikkelig fin og ryddig hjemmeside! så jeg lurte på om noen vill lage for meg eller evnt. brenne ut program til meg og sende så kan jeg gjøre det delv... har mest lyst til og gjør det selv men trenger en hjelpende hånd da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 12. April 2006 Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 Kan jo lage på freewebs da elle om du har adsl fra telenor så kan du få der også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 12. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 ja men kunne tenke meg ett redigeringsprogramm så jeg kan lage meg bannere og slikt! pluss jeg har prøvd meg på ftp før! var ikke så vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 12. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 å ett programm til å lage hjemmside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 26. April 2006 Rapporter Share Skrevet 26. April 2006 Går utifra dere vet at det ikke er lov å kopiere og distribuere programmer man må betale for. Skal dette gjøres må man derfor benytte seg av et av freeware-programmene som finnes. Om det i denne tråden oppfordres til brudd på bl.a Åndsverksloven vil den stenges og slettes umiddelbart i henhold til Retningslinjene. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 26. April 2006 Rapporter Share Skrevet 26. April 2006 Gimp er et mye brukt gratis redigeringsprogram... For bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 27. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 takk!! skal se om jeg finner det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar