leha Skrevet 11. April 2006 Rapporter Skrevet 11. April 2006 Er det noen som har et bra tips til en sele til en NSDTR valp? Gjerne en som er justerbar som også kan brukes når han er unghund? Har sett mange på nettet, men greit med noen råd og anbefalinger.
leha Skrevet 12. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2006 Er det ingen som kan gi noen gode tips?? Har vært på utallige dyrebutikker men det er de samme selene over alt, og kun et bitte lite utvalg. Tips mottas med stor takk.
Nina Skrevet 12. April 2006 Rapporter Skrevet 12. April 2006 Uten å være helt sikker så trodde jeg at man ikke skal bruke sele til valp fordi skjelettet ikke er sterkt nok/ferdig utvokst
Ane_ Skrevet 12. April 2006 Rapporter Skrevet 12. April 2006 Uten å være helt sikker så trodde jeg at man ikke skal bruke sele til valp fordi skjelettet ikke er sterkt nok/ferdig utvokst Det har jeg også hørt...
Gronnis Skrevet 12. April 2006 Rapporter Skrevet 12. April 2006 Tror det skal bety Nova Scotia Duck Tolling Retriever (?) Litt OT men hva er en NSDTR ?
Renate A Skrevet 12. April 2006 Rapporter Skrevet 12. April 2006 En valp/hund skal helst ikke gå i sele før den er ferdig vokst i skjelett, kjøp heller et godt halsbånd til den.
leha Skrevet 12. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2006 Uten å være helt sikker så trodde jeg at man ikke skal bruke sele til valp fordi skjelettet ikke er sterkt nok/ferdig utvokst Takk for den informasjonen! Det ante jeg ikke. Får heller gå til innkjøp av godt halsbånd da. Når er en valps skjelett ferdig utvokst?
vipsen Skrevet 12. April 2006 Rapporter Skrevet 12. April 2006 Takk for den informasjonen! Det ante jeg ikke. Får heller gå til innkjøp av godt halsbånd da. Når er en valps skjelett ferdig utvokst? Kommer helt an på rase og bygning. Man bør vente med å la hunden trekke til skjelettet har satt seg ordentlig, men når er det delte meninger om.
olavxxx Skrevet 16. April 2006 Rapporter Skrevet 16. April 2006 Når du evnt skal ha deg sele, er jeg fornøyd med "Richo". Polstrert på brystkassen, metall-hurtigfester, lett å justere.. hunden har ikke noe imot å bruke den, samt den fungerer fint i bilen med medfølgende kabinkrok. 189kr elns. på dyrebutikk. Det finnes billigere seler, men de ser jalla ut. finnes også dyrere seler, men da er det pga. man vil ha skinn, elns
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar